سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 08:08 - یکشنبه 06 اردیبهشت 1394

رییس شورای شهر ورزنه:

ساخت مدرسه مسکن مهر ورزنه به مراسم کلنگ زنی خلاصه شد/ شبکه بهداشت برای پیشگیری سالک دست به کار شود

رییس شورای شهر ورزنه از عدم اعتبار در ساخت مدرسه مسکن مهر شهر ورزنه با توجه به نیاز مبرم این مدرسه خبر داد.

محمد حیدری مهر آبادی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، با اشاره به اجرای مراحل ابتدایی ساخت بیمارستان شهر ورزنه اظهار کرد: این بیمارستان حدفاصل مسکن مهر ورزنه و فاز ایثار با طرح 32 تخت خوابه به صورت نیمه تخصصی و در زمینی به متراژ 14 هزار متر در حال ساخت می باشد تا بتوان با واریز اعتبار به موقع در اسرع وقت شاهد خدمت رسانی به مردم این شهر باشیم.
رییس شورای شهر ورزنه از عدم پرداخت 600 میلیون تومان مقرر شده از تملک دارایی خبر داد و گفت: 900 میلیون اعتبار اولیه در خصوص ساخت بیمارستان واریز شد و پرداخت 600 میلیون تومان دیگر از تملک دارایی در سال 93 مقرر شده بود که تا امروز محقق نشده است.
وی در بخشی دیگر از گفتگوی خود با توجه به حضور شهرداری شهر ورزنه در زمینه ساخت پارک کودک مسکن مهر تصریح کرد: با وجودی که وظیفه بنیاد مسکن رسیدگی به مشکلات و مسائل مرتبط با مسکن مهر است ولیکن شهرداری شهر ورزنه برای ارائه خدمات به این بخش دست به کار شد تا بتوان قدمی هر چند کوچک ولی برای مردم ساکن این منطقه برداشت.
حیدری از کلنگ زنی مدرسه مسکن مهر در اردیبهشت سال 93 خبر داد و گفت: متاسفانه با وجود اینکه 500 خانوار در مسکن مهر ورزنه ساکن هستند و اکثر این قشر جوان و دارای فرزند محصل می باشند، هنوز اعتباری برای ساخت مدرسه دیده نشده و از خیرین خواستار ارائه کمک در این خصوص را داریم.
وی با تاکید بر ورود شبکه بهداشت در بخش پیشگیری از بیماری سالک متذکر شد: اردیبهشت ماه بهترین زمان برای انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص بیماری سالک است و این درحالی مطرح می شود که هنوز بهداشت شماره یک فعالانه در خصوص برگزاری جلسات و ارائه خدمات دربخش بن رود حضور پیدا نکرده است.
رییس شورای شهر ورزنه خاطرنشان کرد: 50 میلیون تومان هزینه اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از سالک در بخش بن رود است که اگر دیر دست به کار شویم مسلما خسارت آن در از بین رفتن زیبایی افراد و عدم کنترل بیماری دیده خواهد شد.
وی در پایان با تشکر از شهرداری در رابطه با جمع آوری نخاله های ساختمانی عنوان کرد: شهرداری شهر ورزنه در جمع آوری نخاله های ساختمانی وارد عمل شد و حال نوبت به اقدام شبکه بهداشت در این خصوص است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.