سرویس: اجتماعی 15:37 - پنجشنبه 06 اردیبهشت 1397

معاون درمان وزیر بهداشت در شهر ورزنه:

5 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام بیمارستان 32 تخت خوابه شهر ورزنه/ افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات بهداشتی اولویت ویژه در شرق اصفهان است

دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت گفت: مطالبات پیمانکار به روز است و جهت بهره برداری از این بیمارستان بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم که تا پایان سال به بهره برداری برسد.

به گزارش اصفهان شرق، امروز در مراسمی معاون درمان وزیر بهداشت و هیئت همراه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و دکتر کامران نماینده مردم اصفهان، مسئولان بخش بن رود از بیمارستان 32 تخت خوابه شهر ورزنه بازدید به عمل آمد.

معاون درمان وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان 32 تختخوابه شهر ورزنه پیشرفت کار را 25 درصد دانست و گفت: مطالبات پیمانکار به روز است و جهت بهره برداری از این بیمارستان بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم که تا پایان سال به بهره برداری برسد.

دکتر قاسم جان بابایی بیان کرد: پس از اتمام ساخت پروژه، مهمترین موضوع این مرکز بحث نیروی انسانی است که با پیگیری نمایندگان مجلس امیدواریم از سازمان برنامه بودجه، تشکیلات و نیروی انسانی تامین شود.

وی در ادامه گفت: ساخت و تجهیز این مرکز بر عهده وزارت بهداشت است که امیدواریم این مهم تا پایان سال جاری محقق شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید بابیان محروم بودن منطقه شرق اصفهان از لحاظ امکانات بهداشتی و درمانی، بیمارستان شهر ورزنه را راهگشای مشکلات بهداشتی ومعیشتی مردم شرق اصفهان بویژه مردم بخش بن رود و شهر ورزنه دانست و افزود:با پیگیری های انجام شده و ردیف دار بودن بیمارستان شهر ورزنه می طلبد که هر چه سریعتر این پروژه به سرانجام برسد.

دکتر حسن کامران ابراز کرد: با توجه به بعد مسافت و پراکندگی جمعیت در شهرها و روستاهای شرق اصفهان و نبود امکاناتی مانند رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشات قبل از ازدواج و عدم اعتیاد و دیالیز می طلبد که با سفر معاون وزیر بهداشت و بازدید میدانی وی در کنار تکمیل بیمارستان شهر ورزنه اینگونه موارد نیز مرتفع شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه سطح دسترسی خدمات به مردم رسال ماست، بیان کرد: یکی از مهمترین اولویت های شرق اصفهان به علت پراکندگی جمعیت، افزایش سطح دسترسی به خدمات است که این مشکل در قسمت های متراکم تر شهر کمتر است و انشالله بر اساس برنامه جامع درمان در حلقه های مختلف استان از نظر نظام ارجاع و توزیع خدمات عمومی، تخصص و تجهیزات طراحی شده به شهرها وارد می شود.

دکتر طاهره چنگیز در خصوص بحث بیماری سالک خاطرنشان کرد: بحث سالک یه مشکل عمده و اساسی و آزار دهنده است که متاسفانه هنوز ریشه کن نشده و برنامه هایی توسط وزارت بهداشت از قبیل جونده کشی، لانه کوپی و دور کردن ناقلین و همچنین مسئله واکسیناسیون در کنترل سالک انجام می شود.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.