سرویس: اخبار شهرستان 14:50 - سه شنبه 24 مرداد 1402

تغییر و تحولات حسن آباد جرقویه علیا؛

مراسم معارفه بخشدار جرقویه علیا برگزار شد

در مراسمی با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان جرقویه از زحمات آقای احمد صادقی بخشدار قبلی جرقویه علیا تجلیل وآقای ابوالفضل باقری بعنوان بخشدار جدید معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه علیا؛ در این مراسم ابتدا بخشدار قبلی جرقویه علیا در خصوص فعالیت های انجام شده در منطقه سخنانی بیان کرد و در ادامه فرماندار شهرستان جرقویه علیا در خصوص دستاوردهای انقلاب و وظایف بخشدار نیز مطالبی بیان کرد.

در ادامه اقای باقری بخشدار جدید جرقویه علیا نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضار از مسئولین و مردم منطقه جرقویه علیا خواست با تعامل و وحدت و نظرات و پیشنهادهای سازنده خود ما را در خدمت رسانی به منطقه محروم کمک کنند. شرق:

در این مراسم ابتدا بخشدار قبلی جرقویه علیا در خصوص فعالیت های انجام شده در منطقه سخنانی بیان کرد و در ادامه فرماندار شهرستان جرقویه علیا در خصوص دستاوردهای انقلاب و وظایف بخشدار نیز مطالبی بیان کرد.

در ادامه اقای باقری بخشدار جدید جرقویه علیا نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضار از مسئولین و مردم منطقه جرقویه علیا خواست با تعامل و وحدت و نظرات و پیشنهادهای سازنده خود ما را در خدمت رسانی به منطقه محروم کمک کنند.

 

خبرنگار آقای احمدی صادقی

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.