سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:14 - جمعه 10 بهمن 1393

یادواره شهدای کوهنورد استان اصفهان برگزار می شود

دبیر ستاد یادواره شهدای کوهنورد استان اصفهان گفت: یادواره شهدای کوهنورد این استان اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ دبیر ستاد یادواره شهدای کوهنورد استان اصفهان اظهار کرد: کار شناسایی این شهدا بعد از برپایی یادواره سردار شهید غازی و یکهزار و 86 شهید استان در سال گذشته آغاز شد.

علی صاحبی پور تصریح کرد: هشت تیم مصاحبه نیز برای گفت و گو و جمع آوری اصلاعات و ثبت وقایع زندگی و کار این شهدا فعالیت کردند و همچنان در حال انجام و ادامه گفت و گو با برخی دیگر از خانواده شهدای کوهنورد هستند.

وی با بیان اینکه هفته دوم اسفند زمان برگزای یادواره شهدای کوهنورد اصفهان در نظر گرفته شده است ، اضافه کرد: برای ثبت آثار و چگونگی شهادت، محل شهادت و خاطرات و دل نوشته های مرتبط با شهدای کوهنورد نیز گروهی با عنوان شورای نویسندگان در حال فعالیت هستند.

دبیر ستاد یادواره شهدای کوهنورد استان اصفهان همچنین به فراخوان مقاله درباره کوه و کوهنوردی و آثار مکتوب مانند شعر اشاره کرد و گفت: بیستم بهمن ماه آخرین مهلت ارسال آثار علاقه مندان به ستاد یادواره تعیین شده است.

صاحبی پور تصریح کرد: همزمان با رونمایی از تمبر یادبود شهدای ورزشکار نمایشگاهی نیز مرتبط با فعالیت های کوهنوردی و شهدای عزیز کوهنورد هنگام برگزاری یادواره شهدای کوهنورد در یادمان شهدای صفه اصفهان برپا خواهد شد.

شهیدان والامقام حجازی، شهبازی، جانثاری، مهاجری و نیلفروش زاده از جمله سرداران شهید کوهنورد استان اصفهان بودند.

انتهای پیام 

منبع:ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.