سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:28 - یکشنبه 17 خرداد 1394

در ستاد برگزاری نماز جمعه ورزنه:

تشکیل کارگروه فنی ساخت مصلی و مجموعه فرهنگی ورزنه/ ظرفیت بالای ستاد نماز جمعه توان رفع مشکلات را خواهد داشت

امام جمعه شهر ورزنه ارائه برنامه های فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی برای ترسیم چشم اندازی روشن آینده را از وظایف اعضای ستاد نماز جمعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق: اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه با امام جمعه جدید شهر ورزنه دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شامحمدی با اشاره به توانمندی های اعضای ستاد بیان داشت: به نظر من حیف است که از این ظرفیت بسیار خوب فقط و فقط در برگزاری نماز جمعه استفاده شود و باید از این ظرفیت و از این توانمندی ها در مسائل و برنامه های مختلف شهر و بخش مانند برنامه های فرهنگی، اجتماعی و در رفع مشکلات جامعه استفاده نمود.
امام جمعه شهر ورزنه در ادامه به آیه9سوره مبارکه جمعه اشاره و افزود: باید برای احیاء نام و یاد خدا کوشش کنیم و تجارت را در هنگام یاد و ذکر خدا رها نماییم و راه ذکر و یاد خدا را برگزینیم که راه سعادت انسان ها در این مسئله است.
وی تصریح کرد: نماز جمعه دو بعد عبادی وسیاسی را دارد و بعد عبادی به این معناست که شهر را از فساد نجات بدهد و در بعد سیاسی شهر را از فساد سیاسی و اقتصادی نجات داد که این وظیفه در جهت تقویت این نماز عبادی سیاسی بعهده ستاد برگزاری نمازجمعه است.

شامحمدی ارائه برنامه های فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی برای ترسیم چشم اندازی روشن آینده را از وظایف اعضای ستاد نماز جمعه عنوان کرد.

وی در پایان بیان کرد: همانطور که در گذشته اعضای ستاد فعالیت های چشمگیری در شهر انجام داده اند در آینده هم با حضوری پررنگ برنامه ها را ادامه دهند و باهم اندیشی اعضاء و تولید فکر بتوانیم بیش از گذشته به مردم خدمت کنیم.


در این جلسه با تصویب اعضا ستاد برگزاری نماز جمعه، کارگروهی جهت برنامه ریزی فنی و مکان یابی برای ساخت مصلی و مجموعه فرهنگی متشکل از تعدادی از اعضای ستاد، امام جمعه، بخشدار، شهردار، نماینده شورای شهر و بخش، اوقاف و امورخیریه و بسیج تشکیل شد.

در ابتدای جلسه صفری مسئول ستادضمن خوش آمدگویی و تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شامحمدی به امامت جمعه شهر ورزنه از خدمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده امام جمعه سابق تقدیر و تشکر داشت و همچنین گزارشی از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی ستاد برگزاری نماز جمعه شهر ورزنه را ارائه داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.