سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - یکشنبه 21 دی 1393

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

رسانه‌ها مشکل آب اصفهان را از مسئولان مطالبه کنند

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با اشاره به مطالبه‌گری رسانه‌ها گفت: مطالبه‌گری حق رسانه است که رسانه‌ها باید در مورد مسائلی مانند آلودگی هوا و مشکل آب اصفهان این موضوع را مسئولان مطالبه کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار مجتبی فدا در نشست شورای قشر بسیج رسانه که با حضور مدیرمسئولان مطبوعات و روسای دانشگاه‌های اصفهان اظهار داشت: هم‌اکنون 36 سال از انقلاب می‌گذردو اهداف غربی‌ها این بود که نگاه مار ا تخریب کنند ولی چون به اهدافشان نرسیدند جنگ تحمیلی را به پیش کشیدند و پس از جنگ سخت جنگ نرم را شروع کردند.

وی افزود: دشمنان می‌خواستند کشور ما را محدود کنند و ما را از ایده‌های امام راحل خارج کنند ولی نتواستند و الان شاهد قدرتی هستیم که خارج از مرزها حرفی برای گفتن دارد و دامنه نفوذ ایران به دلیل قدرتی است که در انقلاب به وجود آمده است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با اشاره به تاثیرات مخرب ماهواره بیان کرد: ماهواره سبک و سیاق و سلیقه‌های مردم را تغییرداده است و مصرف‌گرایی، فست فود و کافی‌شاپ را در جامعه ترویج داده است که این قدرت رسانه را نشان می‌دهد و رسانه ابزاری است که جهان را زیرو رو می‌کند.

وی گفت: در انتخابات اروپا پس از رای‌گیری افراطی‌ترین افراد که مخالف 100% اسلام بوده‌اند بر سرکار آمده‌اند که این موضوع حساسیت مار ا افزایش داده و بادی این حساسیت را هم‌پوشانی کنیم.

سردار فدا با اشاره به مطالبه‌گری رسانه‌ها خاطرنشان کرد:  مطالبه‌گری حق رسانه است که رسانه‌ها باید در مورد مسائلی مانند آلودگی هوا و مشکل آب اصفهان این موضوع را مسئولان مطالبه کنند.

وی با بیان اینکه 55% مردم اصفهان از ماهواره استفاده می‌کنند گفت: از این تعداد بیشترین زندگی افراد شامل این آمار زندگی‌های آنها متلاشی شده است و از این آمار 10% آنها ماهواره خود را تحویل داده‌اند و ما در یک طرح تشویقی اعلام کرده‌ایم که هر شخصی که ماهواره خود را سالم تحویل دهد یک آنتن دیجیتال هدیه می‌گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان اظهار داشت: در بروجرد این برنامه پیاده شده و ماهواره در محله‌ها تحویل داده شده است و در گلپایگان نیز 3 خانواده به اختیار خود ماهواره خود را تحویل داده‌اند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.