سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - چهارشنبه 30 مهر 1393

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

شهدا آموزگار حفظ ارزش‌های دینی و هویت اسلامی هستند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: شهیدان مهم‌ترین ارزش‌های دینی که همان هویت اسلامی است را به ما می‌آموزند و بار دیگر ارزش‌ها را در جامعه یادآوری می‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار غلامرضا سلیمانی در کنگره ملی 86 سردار و 2500 شهید شهرستان نجف‌آباد با اشاره به اینکه برگزاری این بزرگداشت‌ها در تداوم فرامین انقلاب اسلامی تاثیر دارد، اظهار کرد: از مهم‌ترین فعالیت‌های برگزاری این کنگره‌ها حفظ این فرامین است و سبب می‌شود که نسل‌های آینده با تفکر عاشورایی آشنا و ارزش‌های دفاع مقدس حفظ شود.

وی با اشاره به تألیف 43 عنوان کتاب در برگزاری یادواره‌های شهدا اظهار کرد: ایجاد یادمان و نصب تمثال شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، جشنواره شعر و ادبیات از برنامه‌های فرهنگی در راستای فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان تصریح کرد: دیدار هیئت امنای کنگره با رهبر معظم انقلاب و نیز کسب تدابیر ویژه از سوی رهبری از برنامه‌هایی بوده که در راستای برگزاری این کنگره انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین بزرگداشت شهیدان تداوم راه آنها است، ادامه داد: شهدا شمع محفل بشریت هستند و نزد خداوند رزق می‌گیرند.

سلیمانی گفت: شهیدان مهم‌ترین ارزش‌های دینی که همان هویت اسلامی است را به ما می‌آموزند و بار دیگر ارزش‌ها را در جامعه یادآوری می‌کنند تا همه دوباره به ریسمان الهی اعتصام بخشیده و در راستای پیروی از ولایت فقیه حرکت کنیم.

وی ادامه داد: شهیدان زیباترین آیه هستی و مظهر حسن‌های الهی هستند و پس از پایان جنگ و خاموشی گلوله‌ها امروز برای عطرآگین کردن فضای جامعه، از خاک بیرون می‌آیند و جامعه را عطر خاصی می‌بخشند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان در پایان گفت: سپاه پاسداران در راستای تداوم حماسه‌آفرینی‌ها، این کنگره را برای حدود 2500 شهید نجف‌آباد برگزار کرده تا تجدید میثاقی با این شهدا داشته باشد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.