سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:30 - چهارشنبه 30 مهر 1393

به منظور حضور در کنگره ملی سرداران و 2500 شهید نجف‌آباد

سردار نقدی به اصفهان سفر می‌کند

سردار نقدی در مراسم اختتامیه کنگره ملی سرداران و 2500 شهید نجف‌آباد به اصفهان سفر می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ در این کنگره که با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده فرمانده کل سپاه پاسداران همراه بود، بخشی از بیانات رهبری در دیدار با اعضای کنگره در مورد شهر نجف‌آباد و شهدای آن پخش شد و سپس پیام ریاست جمهوری در مورد این کنگره توسط استاندار اصفهان قرائت شد.

پس از سخنرانی دبیر کنگره سردار غلام‌رضا سلیمانی به بیان اهداف این کنگره پرداخت و سپس  سرود شهدای نجف‌آباد توسط محمد گلریز در این همایش اجرا شد.

یکی از برنامه‌های ویژه نخستین روز این کنگره پس از سخنان امام جمعه شهر نجف‌آباد، تشییع نمادین دو شهید گمنام بود که پس از طی این کنگره سه روزه در یکی از شهرستان‌ها به خاک سپرده می‌شوند.

گفتنی است؛ صبح فردا ویژه‌برنامه زنان برگزار می‌شود و سپس بعد از نماز مغرب و عشاء سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه در جمع دانشجویان و اساتید سخنرانی خواهد کرد.

همچنین صبح پنج‌شنبه ویژه‌برنامه دانش‌آموزان و سپس بعد از نماز غرب و عشاء سردار محمدرضا نقدی در جمع رزمندگان سخنرانی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که در حاشیه برگزاری این کنگره نمایشگاهی از دستاوردهای شهر نجف‌آباد پیش از انقلاب و بعد انقلاب و نیز دستگیری و شکنجه‌ها و همچنین مجموعه مهندسی لشکر هشت نجف‌اشرف و مناطق عملیاتی و نقش مردم نجف‌آباد به نمایش گذاشته شده است.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.