سرویس: اجتماعی 14:01 - دوشنبه 15 آذر 1395

همزمان با سراسر کشور:

برگزاری مانور زلزله در مدارس جرقویه علیا با هدف آمادگی در مواقع بحران / تصاویر

شهردار حسن آباد: ارتقاء سطح آگاهی های دانش آموزان در رابطه با زلزله و ارائه آموزش های لازم به آن ها در زمینه چگونگی نجات جان خود و دیگران در هنگام زلزله از جمله اهداف برگزاری این مانور بود.

به گزارش اصفهان شرق، مانور زلزله در دو دبیرستان شهید مرتضی حیدری رامشه و محدثه شهر حسن آباد با حضور بخشدار، شهردار، پرسنل اورژانش، مدیریت آموزش و پرورش، فرماندهی بسیج حوزه پنج و بسیج دانش آموزی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم شهردار شهر حسن آباد با اشاره به هدف از برگزاری این مانور گفت: به طور یقین ترویج فرهنگ ایمنی و افزایش آموزش دانش آموزان و انتقال این آموخته ها به والدین می تواند تأثیرات بسیار زیادی در کاهش خسارات جانی در مواقع بحرانی ایجاد کند.

ایروانی ادامه داد: در مانور زلزله دانش آموزان آموخته های خود را در مورد ایمنی در برابر زلزله به به صورت عملی به نمایش گذاشتند.

وی افزود: ارتقاء سطح آگاهی های دانش آموزان در رابطه با زلزله و ارائه آموزش های لازم به آن ها در زمینه چگونگی نجات جان خود و دیگران در هنگام زلزله از جمله اهداف برگزاری این مانور بود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با برگزاری این مانور دانش آموزان با چگونگی حمل مصدوم، کمک به حادثه دیدگان، پناه گیری و خروج اضطراری و … آشنا می شوند و این آموخته ها می تواند در جهت کاهش تلفات در زلزله و حوادث طبیعی کمک کند.

شهردار شهر حسن آباد در پایان از مسئولین ارگان ها و نهادها که در امر برگزاری این مانور نقش داشتند تقدیر و تشکر کرد.

این مانور با همکاری دستگاه هایی از جمله جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و … برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.