سرویس: تولیدی » خبر پوششی 09:55 - دوشنبه 16 دی 1392

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

سهم بودجه استان اصفهان ناعادلانه بود/ به سرمایه گذاری بخش خصوصی در شرق اصفهان توجه کنیم

نماینده مردم اصفهان گفت: سهم بودجه استان اصفهان عادلانه نبوده و می با یست در این خصوص به منابع داخلی و سرمایه گذاری بخش خصوصی توجه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق: مهندس فولاد گر نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به زحمات مردم شرق اصفهان اظهار نمود: مردم منطقه ای شرق اصفهان قانع و نقش بسیاری را در انقلاب و پاسداری از نظام داشته اند، در این خصوص و به سبب قناعت در زندگی اجر زحمات آنان به مراتب کم تر داده شده است.

وی با توجه به حضور مسئولین در بین مردم گفت: می بایست مناطق محروم بیشتر مورد بررسی قرار گیرد و دید و بازدید ها سبب شود در دوره جدید مدیریت دولت، مسئولین اشنا به مشکلات منطقه شوند و در این زمینه و همراهی و همدلی نمایندگان و مسئولین بتوان به رفع بیشتر مشکلات پرداخت.

مهندس فولادگر

مهندس فولاد گر در جواب سوال خبرنگار اصفهان شرق در خصوص فاز دوم انتقال آب به یزد عنوان کرد: آبی وجود ندارد که بخواهد به یزد برود و این کار عملی نیست البته ردیف بودجه ای طبق سنوات قبل به صورت تکراری شامل این طرح می شود.

نماینده مردم اصفهان در پایان بودجه ی اختصاص یافته به اصفهان را ناعادلانه خواند و گفت: سهم بودجه اصفهان اندک میباشد و می بایست در این زمینه استفاده منابع داخلی استان و سرمایه گذاری بخش خصوصی را مورد توجه جدی قرار دهیم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.