سرویس: غیر تولیدی 15:30 - شنبه 29 اسفند 1394

شهردا اصفهان:

میثاق با شهدا پایانی ندارد/ پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی مدیون خون شهداست

جمالی نژاد گفت: رشادت ها و پایمردی شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای جهانیان به شمار می رود و همین پایمردی آنان بود که اکنون هیچ ابر قدرتی در دنیا جرات تعرض به خاک به ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ شهردار اصفهان با اشاره به اینکه میثاق با شهدا بدون پایان است گفت: نباید فراموش کنیم که ارتقاء و اعتلای ایران اسلامی مدیون خون شهداست و اگر امروز ما در قله های افتخار ایستاده ایم به برکت خون بزرگانی است که در مسیر حراست از ایران گام برداشته اند.

دکتر مهدی جمالی نژاد در حاشیه برنامه آخرین لحظه اولین پیمان که با برنامه معنوی عطر افشانی و گل گذاری قبور گلستان شهدا همراه بود افزود: رشادت ها و پایمردی شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای جهانیان به شمار می رود و همین پایمردی آنان بود که اکنون هیچ ابر قدرتی در دنیا جرات تعرض به خاک به ایران اسلامی را ندارد.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز فعالیت‌های مختلف عمرانی و آبادانی در شهر صورت می‌گیرد و امنیت کامل در کشور وجود دارد، به برکت خون شهدای والامقام است گفت: باید همواره در یاد و خاطره ما رشادتهای این بزرگان ماندگار باشد تا بتوانیم با عزم و اراده ای بیش از پیش آبادانی ایران و شهر را دنبال کنیم.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه اصفهان بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است بیان کرد: باید سال آینده را نیز با یاد و خاطره همین عزیزان آغاز کنیم تا بتوان گام های استوارتری برای آبادانی شهر برداشت:.

شهردار اصفهان تصریح کرد: بر خود لازم دانستم تا در واپسین لحظات سال ۹۴ سری به گلستان شهدا بزنم تا تجدید میثاقی دوباره با آنها داشته باشم و سال جدید را با همتی والاتر از گذشته برای پیشرفت و آبادانی شهر آغاز کنم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.