سرویس: تولیدی » خبر پوششی 19:29 - پنجشنبه 22 بهمن 1394

فرماندار در منزل شهید سردار شهید آقابابایی هرندی:

شهدا راه خود را به درستی شناختند/ شهید آقابابایی فرمانده شجاع مناطق غرب کشور بود

فضل الله کفیل عصر امروز در منزل شهید آقابابایی هرندی گفت: امیدوارم ما مسئولین بتوانیم قدردان شهدای عزیز بویژه سردار شهید آقابابایی هرندی باشیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند، فضل الله کفیل فرماندار اصفهان به همراه مهندس ترابی بخشدار جلگه، مهندس شهبازی شهردار هرند، اعضای شورای اسلامی شهر هرند و سرگرد پاسدار امینی با خانواده سردار شهید حاج اکبر آقابابایی هرندی دیدار کردند.

کفیل فرماندار اصفهان که خود از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است در این دیدار اظهارکرد: سردار شهید حاج اکبر آقابابایی هرندی از قهرمانان و فرماندهان نامی و شجاع مناطق غرب کشور بود و بسیار خوشوقتم از اینکه دیدار با خانواده آن سردار سرافراز و مادر مومنه اش برایم حاصل شد.

DSC00858
وی افزود: شهدا راه خود را شناختند و طی مسیر کردند و امیدوارم ما مسئولین بتوانیم قدردان شهدای عزیز بویژه سردار شهید آقابابایی هرندی باشیم.
دراین دیدار مادر سردار شهید آقابابایی هرندی با قدردانی از حضور فرماندار و مسئولین شهر هرند، به بیان خاطراتی از شهید از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزات این شهید با رژیم پهلوی و همچنین از جانبازی ها ومجروحیت ایشان در مقاطع مختلف جنگ تحمیلی پرداخت.

DSC00865

گفتنی است: اين سردار شهيد سمت هايي چون معاونت عمليات كردستان، فرماندهي تيپ 110 شهيد بروجردي، قائم مقام لشكر 14 امام حسين (ع)، معاونت عمليات نيروي قدس و فرماندهي تيپ 18 الغدير، مأموريتهاي خارج از كشور از قبيل بوسني و هرزه گوين ، افغانستان و… را به نام خود زده بود.

او که در طول دوران جنگ در بیش از 60 عملیات شرکت می جوید با داشتن افتخار 70درصد جانبازی در سحرگاه پنجم شهریور 75 در حالي كه 35 سال سن داشت به خاطر از کار افتادن کبد و برخی عوارض دیگر ناشی از صدمات مجروحیت شیمیایی، به فیض شهادت نایل آمد.

DSC00845 DSC00874 DSC00856 DSC00875

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.