سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 19:27 - جمعه 06 دی 1392

عضو هیئت مدیره صنف کشاورزی شهرستان اصفهان گفت:

تاخیر 50 ساله در شکل گیری نظام صنفی کشاورزی

عضو هیئت مدیره صنف کشاورزی شهرستان اصفهان گفت: نظام صنفی کشاورزی با 50 سال تاخیر در سال 89 توسط نمایندگان کشاورزان در تشکیل شد و امروز با پشتکار زیاد، حق مردم را تا حصول نتیجه به گوش مسئولین می رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق: فاطمه شیرانی به عنوان نماینده منتخب مردم در دوره دوم انتخابات صنف کشاورزان شهرستان اصفهان با توجه به مسئولیت های پیش روی صنف و نمایندگان منتخب کشاورزان اظهار داشت: طی در خواست مردم در سفر احمدی نژاد رییس جمهور سابق در سال 88 صنف تشکیل شد. در دوره اول صنف اساس کارهای انجام گرفته زیربنایی و در  راستای حق مردم و رساندن آن تا حصول نتیجه مطلوب به مسئولین بود. بعد از سه سال و در مرحله ی دوم انتخابات نظام صنفی کشاورزان به صورت هماهنگ و با استقبال خوبی انجام شد.

وی افزود: موارد انجام گرفته از سوی صنف، نتیجه های گرفته شده و ثبت آن در قانون کشور از جمله بیمه تامین اجتماعی کشاورزان بوده است که با پیگیری های صورت گرفته، بیمه کارفرمایان در مجلس و در بودجه 91 و92 مصوب شد ولی به دلیل مشکلات بودجه ای این کار تحقق نیافت.

Vater Mark (2)lkllkl

شیرانی، اصفهان را اولین شهر در اجرای بیمه کارفرمایان ذکر و بیان نمود: 500نفر از کل کشور در اصفهان برای اولین بار بیمه شدند و پروانه ای در اختیار آنان در جهت صدور جواز کسب هویت کشاورز انجام گرفت و انصافا کارهای زیربنایی خوبی انجام شد.

عضو صنف کشاورزی شهرستان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در سالهای اخیر گفت: با پیگیریهای انجام گرفته و کارگروه تخصصی آب توانستیم در دیدار با وزیر نیرو حقابه را به رسمیت برسانیم و در زمان وجود آب حقابه های کشاورزان محفوظ و در صورت مشکل آب کشاورزی بتوان خسارت مناسب با میانگین درآمد و محصول را به کشاورز پرداخت کنیم.

فاطمه شیرانی با توجه به اعتماد مردم به هیئت مدیره صنف متذکر شد: در انتخابات ما به عنوان نمایندگان کشاورزان شهرستان اصفهان حق کشاورز به گردن ما می باشد و تا حد توان انرژی لازم را جهت پیگیری مشکلات و رفع آن در اسرع وقت می گذاریم.

وی در پایان حمایت مسئولین را در این مسیر خواستار شد.

Vater Mark (2)kjkljklh

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.