سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 05:00 - چهارشنبه 11 آذر 1394

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

اقتدار و شرف و وحدت ملت ایران به برکت خون حسین (ع) است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی: نیازهای عمومی مردم باید برطرف شود و همه باید به حریم شهرها و روستاها احترام بگذارند

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: بعد از 1400 سال از واقعه کربلا اربعین و عاشورای حسینی هر سال شکوفاتر و روشنتر می شود و امسال در 300 نقطه ایران و جهان مراسم عزاداری سید الشهدا برگزار گردید و این خود موید این واقعیت می باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در 80 کشور جهان این مراسمات برگزار گردید و این به دلیل گسترش یافتن اسلام می باشد و خون امام حسین (ع) تا زمان ظهور مهدی (عج) خروشان خواهد ماند.

وی اذعان کرد: در استان اصفهان نیز مراسمات مذهبی و عزاداری در ماه محرم و صفر دو برابر شده است، همچنین نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و شرکت میلیونی مردم در مراسم پیاده روی مراسم اربعین که هر ساله با شکوهتر برگزار می شود نیز موید گسترش اسلام در جهان می باشد.

سالک افزود: امروز ملت و کشور ما اقتدار و وحدت و قدرت خود را مدیدن خون حسین می داند.

نماینده مجلس در ادامه تاکید داشت: باید نیازهای  عمومی منطقه شرق اصفهان برطرف شود.

DSC06765

وی یکی از نیازهای عمومی را مسئله بهداشت خواند و گفت: طبق آمار ارائه شده در این منطقه بیماری سالک نسبت به سال قبل افزایش یافته است و باید راهکارهای جدید ارئه دهیم و پیگیر مسئله باشیم.

حجت السلام سالک در ادامه به نیازهای دیگری اشاره کرد و افزود: مسئله مهم دیگر مسئله نیاز به آب که در این منطقه به علت وجود قنوات باید زیر ساخت ها را تغییر دهیم چرا که کشاورزی منطقه جرقویه علیا ویژه می باشد پس جهاد کشاورزی منطقه و استان باید نسبت به سرمایه گذاری در این بخش اقدام کنند.

DSC06779

نماینده مردم در مجلش شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی در کنار کشاورزی و دامداری و معادن موجود در منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه تا برای جلوگیری مهاجرت به شهر ها از اقدامات اساسی است.

وی ادامه داد: رعایت عدالت و اختصاص مبلغی از در آمد معادن به خود منطقه که امروزه هیچ مبلغی اختصاص داده نشده است نیز باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

سالک گفت: با توجه به افزایش مشکلات بین روستاها و شهرها در منطقه وجود دادگاه عمومی الزامی می باشد.

احمد سالک در ادامه مشکلات منطقه جرقویه علیا گفت: نبود ایستگاه آتش نشانی در منطقه نیز یکی دیگر از مشکلات می باشد. در شهرداری فقط یک دستگاه ماشین آتش نشانی وجود دارد که تا حد امکان کارهای مربوطه را انجام می دهد ولی کارارایی یک ایستکاه به مراتب بهتر از یک ماشین است.

وی در پایان به مردم تاکید داشت: مردم باید خود را برای انتخابات هفتم اسفند آماده کنند و انتخابی شایسته انجام دهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.