سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 01:02 - چهارشنبه 22 مهر 1394

بخشدار جرقویه علیا:

سرویس های حمل و نقل عمومی در منطقه جرقویه علیا ساماندهی می شود

بهزاد فر از نامناسب بودن زمان حرکت اتوبوس ها در مسیر حسن آباد به اصفهان و بعکس انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه علیا، در چند ماه گذشته خبرنگار اصفهان شرق خبری را مبتنی بر نامنظم بودن حرکت اتوبوس ها و مینی بوس های مسافربری در مسیر حسن اباد جرقویه به اصفهان و بالعکس و نبود دفتر شرکت مسافر بری و پایانه مسافربری و ناراضی بودن مردم از این وضعیت خبری را در همین موضوع در سایت خبری اصفهان شرق منتشر کرد و امروز خوشبختانه بعد از مدت زمان مدیدی، با تلاش و پیگیری بخشدار منطقه جرقویه علیا جهت حل این مشکل عمومی کار گروه حمل و نقل عمومی در بخشداری جرقویه علیا تشکیل شد.

این کار گروه برای اولین بار در بخش جرقویه علیا با حضور بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و متصدیان حمل و نقل عمومی منطقه جهت رسیدگی و حل این معظل و ارائه راهکار مناسب تشکیل شد.

بخشدار جرقویه علیا در این جلسه با انتقاد از نامناسب بودن زمانبندی حرکت اتوبوسها در مسیر اصفهان به حسن اباد و بالعکس گفت: برنامه ریزی صحیح سرویس های حمل و نقل عمومی به منظور تسهیل در ایاب و ذهاب مسافران در مسیر اصفهان به جرقویه علیا گام موثری در افزایش استقبال مردم در استفاده از حمل و نقل عمومی است.

بهزادفر افزود: با ساماندهی این سرویس ها، رفت و آمد دانشجویان دانشگاه پیام نور، کارمندان دولت و مسافران منطقه به سهولت انجام شده و از اتلاف وقت جلوگیری می شود.

وی از استقرار شدن شرکت مسافر بری در حسن آباد خبر داد و گفت: با هماهنگی شهرداری حسن آباد مقرر شد دفتر شرکت مسافربری در محل مجتمع رفاهی تفریحی شهر حسن آباد مستقر شود و هماهنگی های لازم نیز با پایانه مسافر بری جی اصفهان جهت زمانبندی حرکت سرویس های منطقه صورت گیرد تا زمینه ایجاد پایانه مسافر بری در منطقه ایجاد شود.

شایان ذکر است تا کنون اتوبوس های مسافر بری منطقه جرقویه علیا بعلت نبود پایانه و دفتر مسافر بری مجهزهمه در زمانی کوتاه، پشت سر هم به طرف اصفهان حرکت می کنند و هیچ زمان و برنامه مشخصی نداشته و برای مسافران منطقه مشکل ایجاد می کند و اشخاص برای انجام امورعادی خود در اصفهان برای جا نماندن از اتوبوس باید یک روز را وقت بگذارند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.