سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 16:35 - جمعه 20 شهریور 1394

امام جمعه موقت شهر محمد آباد:

عزل و نصب ها در کشور بر مبنای رضای خدا باشد

حجت الاسلام کوهگرد گفت: متاسفانه عزل و نصب هایی صورت میگیرد که اکثرا برای رضای دوستان است نه رضای خدا و این در صورتی است که دولت در همان اوایل خدمت خود خود را حقوق دان معرفی کرد.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه سفلی، امام جمعه موقت شهر محمد آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از شرایط حفظ و ازدیاد تقوی مساله انتخاب دوست باتقوی مطرح می شود و باید در این خصوص توجه ویژه شود.

حجت الاسلام خلیل کوهگرد با اشاره به مساله انتخاب دوست خوب، اظهار کرد: از مباحث بسیار مهم در مسائل اجتماعی میزان و نحوه ارتباط انسان ها و به عبارتی روابط دوستانه با یکدیگر است.

وی با مد نظر قرار دادن برخی ویژگی های دوست خوب از منظر قرآن افزود: ایمان، احترام به مقدسات و مسائل دینی، راستگوئی و دوستی دو طرفه به عنوان ویژگی های دوست خوب است و باید این دوستی در راستای مبانی و مقدسات دینی است.

امام جمعه شهر محمد آباد با توجه به مناسبت های هفته و موعد حج تمتع تصریح کرد: شاخصه مهم در آخرین سفر پیامبر(ص) به حج، معرفی جانشین خود و انتصاب امیرالمومنین علی علیه السلام از طرف خداوند بود و این مهم اصلی ترین دغدغه رسول الله از همان روزهای نخست رسالتشان بود.

وی با توجه به جایگاه رفیع ولایت گفت: ولایت و خلافت بزرگترین لطف خداوند متعالو دستورالعمل الهی است.

کوهگرد با توجه به فصل الخطاب بودن کلام رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: امروز کلام ولایت فصل الخطاب است و تکلیف گرائی و اتکاء به ولایت مطلقه فقیه شاخصه اصلی حکومت مردم سالاری دینی ذکر خواهد شد.

وی با توجه به مسائل مهم سیاسی روز کشور اذعان کرد: ولایت راه را روشن و مبانی را به صورت مبرهن در جلسه خبرگان ملت مطرح و تکلیف همه ما را مشخص کردند و این در خصوص برجام صدق می کند.

امام جمعه موقت شهر محمد اباد بیان کرد: تکلیف دولت، تکلیف مجلس، تکلیف نخبگان سیاسی همه به وسیله رهبری مشخص می شود و در این رابطه معظم له جای شک و شبهه ای را باقی نگذاشتند.

وی یکی از دغدغه های رهبری را نیروهای انقلابی عنوان و گفت: رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه روحیه انقلابی گری بعنوان یکی از راه های قوی شدن ملت ایران در برابر دشمن است، فرمودند: مسئولان کشور جوانان انقلابی را گرامی بدارند.

کوهگرد بیان کرد: متاسفانه عزل و نصب هایی صورت میگیرد که اکثرا برای رضای دوستان است نه رضای خدا و این در صورتی است که دولت در همان اوایل خدمت خود خود را حقوق دان معرفی کرد.

وی در پایان با توجه به بازگشایی سفارت انگلیس خبیث گفت: چه کنیم که متاسفانه چندی پیش، کلید در لانه جاسوسی چرخید و قفل درب سفارت انگلیس را باز کرد.

عزل و نصب ها ، عزل و نصب ها ، عزل و نصب ها

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.