سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:30 - پنجشنبه 14 آذر 1392

بررسی مشکلات ورزنه با حضور مهندس طرفه

معاونت استانداري اصفهان گفت: مسائل و مشكلات عمراني و شهري ورزنه را جهت اقدام سریع و پیگیری با توجه به حیطه ی این معاونت در دستور کار خود قرار خواهم داد.

Vater Markhjghhgfh

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: جلسه مشكلات بخش بن رود و شهر ورزنه  با حضور بخشدار بن رود، شهردار شهر ورزنه و ديگراعضاي شورا با حضور مهندس طرفه معاونت  عمراني استانداري اصفهان درمحل استانداري تشكيل گرديد.

مهندس طرفه در این جلسه اظهار داشت: تمامي مسائل و مشكلات عمراني و شهري ورزنه را برداشت كرده و آن دسته از طرحها و پروژه هاي عمراني و شهري كه در حيطه اين معاونت است را در دستور كار خود قرار خواهم داد تا بتوانم سريع اقدام و مردم عزيز شهر ورزنه و بخش بن رود از مزاياي آن استفاده نمايند.

دراين ديدار بخشدار بن رود ابتدا ضمن تبريك به مهندس طرفه مطالبي در مورد بخش بن رود بیان کرد: مردم شهيد پرور هميشه درصحنه انقلاب هميشه يار و ياور رهبر بوده و در امر انتخابات با حضور98درصدي خود اعلام داشتند كه ما هميشه در صحنه بوده و نمي گذاريم خداي نكرده خدشه اي به انقلاب وارد شود.

Vater Markhjghfg

دراين جلسه صادقي سرپرست بخشداري درخصوص خشكسالي چند ساله در بخش و مسائل معيشتي مردم از  استاندار عاجزانه خواستار بازديد ايشان و مسئولين ذيربط ازبخش شد.

در ادامه اين جلسه شوراي شهر ورزنه و شوراي بخش به بيان مشكلات در بخش پرداخته و از مسئولين استان و شهرستان خواستار نگاه ويژه از بخش و همچنين خواهان پرداخت خسارات طبق قانون توزيع عادلانه آب به كشاورزان شدند.

شورای بخش در جایی دیگر با تاکید بر حفظ بناهای تاریخی ورزنه بیان نمودند: بناهاي تاريخي درشهر وبخش وجود دارد كه اگرهمت مسئولين ذيربط دراين امرنباشد اين بناها ازبين مي رود.

لازم به ذکر است شورای شهر ورزنه در این جلسه به برخی مشکلات بخش بن رود اشاره که در ذیل به آن اشاره داریم:

– ادامه ساخت وتكميل كانال هاي درجه 2 دربخش بن رود

– عدم مجوز ساخت از طرف بنیاد در مورد شهرك قائميه ورزنه كه درچند ساله گذشته از طرف بنياد مسكن به افراد واجد الشرايط واگذار شد ولي تاكنون هيچگونه مجوزساختي ازطرف بنياد به مردم اعلام نگرديد.

– تصمیماتی در جهت ترمینال مسافربری شهر ورزنه

– نیاز به اعتبار در جهت درخصوص سرپوش كردن نقاطي از زهكش

– مرتفع شدن مشکلات مسکن مهر
Vater Markhjghfgd Vater Markhjghghf  Vater Markhjghjhgjhgj

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.