سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 22:59 - پنجشنبه 07 خرداد 1394

به دنبال نبود مکانی برای تفریح بانوان:

عملیات اجرایی احداث اولین پارک بانوان جرقویه علیا آغاز شد

با توجه به اینکه در منطقه جرقویه علیا هیچ پارک جنگلی وجود ندارد، طرح پارک بانوان از این لحاظ که برای اولین بار در منطقه ایجاد می شود بسیار منحصر به فرد است.

به گزارش اصفهان شرق: متاسفانه نبود مکان های تفریحی در شرق اصفهان به وضوح دیده می شود و این درحالی است که مسئولان استان باید فکری اساسی به این معضل در این منطقه داشته باشند. قطعا عدم تفریحات سالم می تواند اثری معکوس در ایجاد روحیه بانوان که اصلی ترین بخش خانواده را تشکیل می دهند داشته باشد و احداث پارک بانوان به مراتب می تواند برای همه سنین ایده ال باشد.

شهردار حسن آباد در گفتگو با خبرنگار ما در جرقویه علیا با اشاره به اهداف احداث پارک بانوان در شهر حسن آباد اظهار کرد: در جامعه امروزی مدیریت و برنامه ریزی در حوزه فرهنگی و اجتماعی و خصوصا اوقات فراغت از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به نقش مهم بانوان در خانواده، مسئولان باید توجه جدی تری به این امر داشته باشند.

حسین ایروانی اذعان کرد: با توجه به نبود مرکز تفریحی ورزشی و پارک جنگلی و …برای بانوان برای پر کردن اوقات فراغتشان، شهرداری و شورای شهر تلاش خود را در احداث هر چه سریع تر پارک بانوان شهر گذاشت تا بتوان شاهد به ثمر رسیدن این پروژه بود.

وی ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی، تقویت روحیه شادی و نشاط در بانوان، تامین آرامش در نهاد خانواده، حفظ سلامتی جسمی و روحی بانوان و تامین آرامش روحی روانی از اهداف دیگری بود که شهردار به آن اشاره کرد.

حسین ایروانی در پایان افزود: با توجه به اینکه مهمترین هدف در ایجاد این گونه پارکها رعایت امنیت اجتماعی، محصور بودن و مشرف نبودن ساختمانهای مسکونی به این مکان می باشد به همین منظور شهرداری مکانی را با این ویژگی ها در اطراف دژکوه به مساحت 13000 مترمربع انتخاب کرده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.