سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:00 - جمعه 17 بهمن 1393

دیار نصف جهان میزبان مردان هیئت دولت

23 خانه بهداشت در اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

معاون بهداشت استان اصفهان گفت: تا پایان اسفند ماه سال جاری 23 خانه بهداشت در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامحسین صدری در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی با بیان اینکه ما به صورت خوب بحث تعیین شرح وظایف نیرو‌های انسانی موجود در این مجموعه را تعریف کرده‌ایم، اظهار کرد: استفاده از نیرو‌های بومی هر منطقه در شبکه‌های بهداشت و درمان و مراکز درمانی امری مهم و ضروری است و باید به این موضوع توجه شود.

وی با اشاره به یکی از موارد مورد توجه معاونت بهداشتی اضافه کرد: ما اجازه تضعیف ساختار حوزه معاونت بهداشتی را به هیچ عنوان نمی‌دهیم.

معاون بهداشت استان اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر برنامه پزشک خانواده در شهر‌‌های با جمعیت زیر 20 هزار نفر و روستا‌های اصفهان به صورت صددرصدی اجرا شده است، تصریح کرد: در حال حاضر نیز ما در راستای کیفیت اجرای این طرح حرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما در مناطق روستایی اصفهان حدود 248 پزشک نیاز داشتیم، ادامه داد: در حال حاضر تنها به چهار نفر پزشک در این مناطق نیازمند هستیم.

صدری با اشاره به اینکه تا پایان اسفند ماه سال جاری 23 خانه بهداشت در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: همچنین 13 پانسیون با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 390 میلیون تومان احداث شده است.

وی با تاکید بر اینکه ما در بحث طرح پزشک خانواده روستایی و شهر‌های زیر 20 هزار نفر شاخص‌های در نظر گرفته شده را رعایت کرده‌ایم، افزود: همچنین 80 درصد از مردم روستا‌ها از اجرای این طرح رضایت داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.