سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:25 - پنجشنبه 02 بهمن 1393

استاندار اصفهان:

رونق گردشگری حاصل ارتباط عزتمند با سایر کشورها است

استاندار اصفهان گفت: لابی برخی از تورلیدرها با برخی فروشندگان صنایع دستی یکی از معضلات اساسی و مهم گردشگری اصفهان است که تا کنون حل نشده اما با جدیت پیگیر آن هستیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور با اشاره به لزوم سرمایه گذاری در بخش گردشگری در اصفهان اظهار کرد: در اصفهان با سرمایه گریزی دست و پنجه نرم می‌کنیم اما خوشبختانه در بخش گردشگری سرمایه گذاری مطلوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال کلنگ پنج هتل در اصفهان به زمین زده خواهد شد، تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش گردشگری اصفهان رشد مطلوبی داشته است و 10 هتلی که ساخت آن‌ها ظرف سه سال گذشته متوقف شده بود امسال مجدداً آغاز شد.

استاندار اصفهان با اشاره به بازگشت رونق به بخش گردشگری گفت: رونق دوباره گردشگری حاصل سیاست کلان دولت یازدهم و ارتباط عزتمندی است که با سایر کشورها برقرار کرده و در صورت حصول نتیجه در توافقات حجم عظیمی از گردشگر وارد اصفهان خواهد شد، به همین منظور جذب سرمایه گذار برای ارتقای زیرساخت‌های گردشگری پیگیری می‌شود.

زرگرپور با اشاره به اینکه خوشبختانه گردشگران خارجی که وارد اصفهان می‌شوند،‌ گردشگران فرهنگی هستند،‌ ادامه داد: اصفهان پایگاه گردشگران فرهنگی است و این یک افتخار محسوب می‌شود.

استاندار اصفهان در خصوص گلایه فروشندگان صنایع دستی و لابی‌هایی که تورلیدرها با برخی فروشگاه‌ها برای خرید دارند، گفت: لابی برخی از تورلیدرها با برخی فروشندگان صنایع دستی یکی از معضلات اساسی و مهم گردشگری اصفهان است که تا کنون حل نشده اما با جدیت پیگیر آن هستیم.

وی با اشاره به ساماندهی واحدهای صنفی میدان نقش جهان گفت: تنها 15 تا 20 درصد مغازه‌های میدان نقش جهان محصولاتی غیر از صنایع دستی عرضه می‌کنند و سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف شده تا ظرف 20 روز آینده تکلیف این واحدها را مشخص کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.