سرویس: اجتماعی 13:00 - دوشنبه 13 آبان 1392

حضور پر رنگ مسئولین شهر ورزنه در راهپیمایی 13 آبان

مردم شهيد پرور ورزنه همزمان با سراسر كشور با حضور كليه مسولين و روحانیون شهر ورزنه در راهپيمايي 13 آبان شركت كردند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: مردم شهر ورزنه  با مشت هایی متبلور ایمان مردمی زحمت کش، قلب هایی با عشق به میهن و ولایت و صدایی رساتر از هر سال آمده بودند تا ثابت کنند هیچ عاملی ما را از حضور در صحنه دور نمی کند.

بهد از پایان راهپیمایی و حضور همه در گلزار شهدای شهر ورزنه: توسلي رئيس اداره آموزش وپرورش در جمع مردم اظهار کرد:  در بحث قطع ارتباط ایران اسلامی با آمریكای جنایتكار كه از 13 آبان و بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریكا در ایران شروع شد، با تأكیدی كه امام خمینی(ره) بر این قطع رابطه داشتند این به موضعی همیشگی برای كشور ما تبدیل شد و همیشه به آن ادامه خواهیم داد.

IMG_3057
درادامه صادقي بخشدار بن رود ضمن تقدير وتشكرازهمه دستگاهاي اجرايي وبرگزاري هرچه باشکوه تر يوم الهو 13آبان وروز مبارزه بااستكبار جهاني پيرامون اين روز تاريخي مطالبي بيان كردوگفت : با اشاره به بخشی از توصیه های مولای متقیان علی (ع) به یكی از یارانش هر حركتی در آفرینش باید همراه با معرفت و شناخت باشد، در غیر این صورت موفق نخواهد شد.

همچنين در ادامه سرهنگ براتي مسئول ناحيه امام علي (ع) بیان کرد: در مورد یوم الله 13 آبان نیز اگر این شناخت و معرفت دقیق و كامل حاصل شود، همه مسائل جانبی آن نیز حل می شود وهمچنين افزود به فضل خدا مردم ایران، انقلاب اسلامی خود را تا زمان ظهور صاحب اصلی آن امام زمان(عج) ادامه خواهند داد و سرانجام به دست حضرت ولی عصر (ع) خواهند سپرد.

IMG_3168

لازم به ذکر است مسئولین با حضور بر مزار شهدای شهر ورزنه با آرمانهای شهدا و امام شهیدان پیمان دوباره بستند.

درپايان با اجراي گروه سرود مراسم 13 آبان به پايان رسيد ولی مشت های گره خورده امروز مردم و دانش آموزان ورزنه ای موید حضوردر تمامی لحظه ها در جهت سربلندی نظام اسلامی است.

             برای دیدن ادامه تصاویر اینجا را کلیک کنید

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.