سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - شنبه 15 آذر 1393

باهدف آشنایی مردم با علما و مشاهیر تخت فولاد صورت گرفت

برگزاری طرح “یک روز با شما در سرزمین گنج های پنهان” در تخت فولاد

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت: باهدف آشنایی بیشتر مردم اصفهان با علما و مشاهیر تخت فولاد، روز جمعه چهاردهم آذرماه جاری، طرح “یک روز با شما در سرزمین گنج های پنهان” در این مجموعه برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام و المسلمین منوچهر مهروی‌پور ابراز داشت: به همت شهرداری اصفهان، مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد و با مشارکت صدای مرکز اصفهان، طرح “یک روز با شما در سرزمین گنج های پنهان” روز جمعه چهاردهم آذرماه جاری در تخت فولاد برگزار شد.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح، آشنایی بیشتر مردم اصفهان و زائران تخت فولاد با علما و مشاهیر مدفون در این مجموعه تاریخی، مذهبی بود.
مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان با اشاره به اینکه تیزرهای صوتی این طرح از روز دوشنبه هفته گذشته از رادیو اصفهان پخش شد، گفت: از روز سه شنبه هم تکایای مختلف این مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی به مردم معرفی شد.
وی بیان داشت: روز جمعه و در راستای اجرای این طرح، راهنمایان تخت فولاد در تکیه های بابارکن الدین، خوانساری، صاحب روضات و باغ طوبی مستقر شده و مردم را با مدفونین هویت ساز تخت فولاد آشنا کردند.
مهروی پور گفت: برپایی غرفه های فرهنگی با ارائه خدمات و محصولات فرهنگی و به ویژه ارائه کتب مجموعه تخت فولاد، از دیگر برنامه های طرح “یک روز با شما در سرزمین گنج های پنهان” بود.
مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان افزود: گردشگری فرهنگی و تفریحی و تست وضعیت سلامت جسمانی از همشهریان اصفهانی از دیگر برنامه های این طرح بود که با همکاری سازمان فرهنگی، هنری و سازمان ورزش شهرداری اصفهان اجرا شد.
مهروی پور با اشاره به اینکه خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب مردم اصفهان از این طرح بودیم، ابراز امیدواری کرد: از این به بعد شاهد حضور مستمر مردم در ارض مقدس تخت فولاد اصفهان باشیم.

منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.