سرویس: تولیدی » خبر پوششی 00:45 - چهارشنبه 12 آذر 1393

فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در هرند:

موفقیت نیروی انتظامی در حرکت کنار مردم محقق می شود/ تعامل بین مسئولین احساس امنیت بین شهروندان است

فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: تعامل بين مسئولين باعث احساس امنيت بين شهروندان مي شود و امنيت تنها به دست نيروي انتظامي نيست و همه بايد در مسائل فرهنگي و آموزشي تلاش كنيم.

به گزارش مرادی هرندی خبرنگار اصفهان شرق از هرند: سرهنگ ياردوستي در مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي و انتظامي مناطق شرقي شهرستان اصفهان كه در ميدان كلانتري 44 شهرهرند برگزار گرديد طي سخناني گفت: خودمان را به عنوان سرباز ملت و خدمتگزار مردم عزيزمان كه ولي نعمتان اين نظام وانقلاب هستند مي دانيم و ما به اين مردم كه ارزشهاي اين نظام هستند، مردمي كه فرزندان خودشان را براي امنيت اين كشور دادند و كساني كه در8 سال دفاع مقدس از دين ، مملكت و اين مرز و بوم دفاع كردند؛ افتخار مي كنيم.

Vater-Mark-(2)232211144
فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در ادامه با اشاره به صحبت مقام معظم رهبري كه فرمودند: بزرگترين وظيفه ي نيروي انتظامي حفظ ارزش هاست؛ اظهار داشت: الان ما در اين لباس مقدس، لباسي كه شهدا ي ما پوشيده اند و براي حفظ امنيت و آرامش از جان خود گذشتند، بعنوان حافظان خون شهداي 8 سال دفاع مقدس و شهداي امنيت هستيم .
وی همچنین با اشاره به لزوم خدمت به مردم اظهار کرد: ما افتخار مي كنيم كه به اين مردم ولايي شب و روز خدمت كنيم و خدمت به مردم هم صفا، هم اجر دنيوي و اخروي دارد؛ يكي از نصايحي كه به مآمورين ما شده است و مرتباً در جلسات به آن تآكيد شده است، رسيدگي به امورات مردم، خوشرفتاري با مردم؛ حضور در جمع مردم و رسيدگي به مشكلات و مسائلي كه مردم در مورد امنيت دارند؛ مي باشد و الان نيروي انتظامي خودش را در كنار مردم مي داند و نيروي انتظامي زماني موفقيت دارد كه در كنار مردم حركت كند و اين افتخاراست كه ما خودمان را بعنوان يك خدمتگزار مردم بدانيم.

Vater-Mark-(2)45454545454
ايشان در ادامه، يكي از افتخارات نيروي انتظامي را تعامل با نيروي مقاومت بسيج دانست و گفت: اين تعامل را ما بعنوان فال نيك مي گيريم و يكي از دستورات صريح فرماندهي محترم نيروي انتظامي ارتباط نزديك با بسيج در هر حوزه اي در سطح شهر است و اين تعامل، موفقيتي براي نيروي انتظامي در راستاي مسائل امنيتي و فرهنگي است.
فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به امنیت حاکم در منطقه شرق اصفهان اشاره کرد و افزود: تعامل بين مسئولين باعث احساس امنيت بين شهروندان مي شود و امنيت تنها به دست نيروي انتظامي نيست و همه بايد در مسائل فرهنگي و آموزشي تلاش كنيم و نيروي انتظامي هم در زمينه ي آموزش و آگاهي بخشي به مردم به عنوان يكي از وظايف اصلي خود عمل مي كند.
در این مراسم علاوه بر اعطای درجه به يكي از افسران نیروی انتظامی، از کارکنان ساعی كلانتري 44 هرند با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

 

تصاویر مرتبط با صبحگاه را اینجا ببینید

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.