سرویس: اجتماعی » علمی 08:10 - دوشنبه 06 آبان 1392

خبری از دانشگاه پیام نور هرند

نشست اعضـای هیـات موسس دانشگــاه پیــام نور هرند با مسئولین شهر

در نشست دانشگاه پیام نور هرند مصوباتی درخصوص ارتقاء سطح کیفی و کمی دانشگاه و اقدامات مورد نیازجهت برون رفت از و ضعیت نامطلوب فعلی این واحد آموزشی به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: اولین جلسه اعضای هئیت موسس دورجدید با حضور امام جمعه ، شوراو شهرداردرمحل دفتر ریاست دانشگاه پیام نور هرند و با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید .

69518333624904380538
درابتدا محمد اسحاقیان ، ریاست دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم خدمت کلیه مدعوین وحضارین درجلسه از زحمات و حمایتهای بی دریغ امام جمعه سابق حضرت حجه الاسلام افضل و شورای اسلامی وقت تشکر وقدردانی نمود و ضمن شرح خلاصه ای ازبیوگرافی دانشگاه و وضعیت موجود آن به شرح حال وضعیت فعلی دانشگاه ،مسایل و مشکلات موجود ،پیشرفتهای حاصله پس از دوران مدیریت خود و نواقص و معایب حال حاضر دانشگاه و اقدامات مورد نیاز در جهت فائق آمدن برمشکلات موجود را تبیین نمودند.
44084167959323881255

درادامه حجت الاسلام  اصل حسینی ، امام جمعه شهر هرند ضمن تقدیر و تشکر از ریاست دانشگاه و کلیه مدعوین حاضر درجلسه ،به بیان هدف تاسیس دانشگاهها درانسان سازی و انتظاراتی که از یک مرکز فرهنگی درقالب دانشگاه و رکن فرهنگی جامعه مورد تقاضا است اشاره و بر ممزوج شدن علم وعمل تاکید نمودند؛ درادامه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارهرند هریک به بیان دیدگاهها و نظرات خود درخصوص ارتقاء سطح کیفی و کمی دانشگاه و اقدامات مورد نیازجهت برون رفت از و ضعیت نامطلوب فعلی این واحد آموزشی اشاره نمودند،که در ذیل به اهم مصوبات و نکته نظرات مطرح شده در این جلسه که مورد اتفاق و تصویب همگان قرار گرفت اشاره میگردد.

32085463976847872359

1-تاکید برتقویت ارتباط و تعامل هر چه بیشتردانشگاه و مسئولین مربوطه با مردم و مسئولین شهری و عدم جدایی این دو ازهم در جهت جلب مشارکتها و همکاریهای مسئولین محلی.

2-تقبل کمک و همیاری شهرداری هرند از پروژه ساخت و ساز ساختمان بتنی آموزشی دانشگاه از طریق در اختیارگذاردن ماشین آلات موجود درشهرداری و تامین بخشی از مصالح ساختمانی مورد نیاز که در دسترس و توان شهر داری می باشد به مبلغ 000/000/500ريال .

3-پیگیری سریع دانشگاه درخصوص احداث ساختمان بتنی آموزشی، با توجه به قول مساعد شهرداری در همیاری با دانشگاه.

4-حل مشکل خودوردانشگاه ازطریق برگزاری مزایده فروش خودرو پراید موجود ازطرف اعضاء هئیت موسس و تبدیل به احسن نمودن آن به نحوی که بتوان به نام دانشگاه و با پلاک انتظامی دولتی از آن بهره برد.

5- تشکیل اتاق فکر دانشگاهی با حضورمسئولین و روسای محترم سه دانشگاه موجود درشهرهرند به منظوروجود تشکلی مرتبط و تخصصی جهت وجود رویه واحد دررفع مشکلات دانشگاهی شهر و تعامل و همکاری سه مرکز آموزش عالی با یکدیگر.

6-تقبل همکاری دانشگاه پیام نور با شهرداری هرند در جهت تامین اساتیدمجرب مورد نیازشهرداری بمنظور ارائه مشاوره و همکاری با شهرداری و نهادهای مرتبط شهری پس از اعلام مکتوب نیاز های شهر.

7-همکاری شورای اسلامی شهر با دانشگاه در زمینه ارائه مشاوره های عمرانی و نظارت ساختمانی با توجه به وجود اعضاء دارای تخصص عمرانی و شهر سازی درشورا.

8-پیگیری و مطالبه ازمسئولین مربوطه استانی به منظور دوبانده شدن جاده مواصلاتی هرند به کوهپایه با توجه به خطرات موجود در سر راه دانشجویان سه دانشگاه ، با همکاری دومرکز دیگر.

9-مذاکره اعضای هئیت موسس وریاست دانشگاه با خیرین جهت جلب مشارکتهای آنها در دهه اول محرم باتوجه به حضور خیرین در شهرهرند.

10-دعوت ازریاست محترم دانشگاه پیام نوراستان و مدیریت محترم مالی و مدیرت محترم عمرانی دانشگاه پیام نوراستان جهت حضور دردانشگاه پیام نورهرند و برگزاری نشست هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی  ، شهردار و امام جمعه هرند.

11-تعامل ، همکاری و ارتباط تنگاتنگ مسئولین دانشگاه با واحد خبرگزاری بخش جلگه جهت انعکاس اخبار و رخداد های دانشگاه در سطح بخش و استان

11- برگزاری دومین جلسه جهت پیگیری مصوبات جلسه اول ، با حضور اعضاء قدیم و امام جمعه سابق هرند حجه الاسلام افضل هرندی ، در اسرع وقت ممکن.

تنظیم- محمودی هرندی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.