سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 18:33 - پنجشنبه 01 آبان 1393

انگار تمامی ندارد:

پای شایعه و اخبار کذب به مدارس و دانشگاه کشیده شد

بعد از تجمع دیروز شایعات فراتر رفت و در همان ساعات پایانی تجمع بالافاصله در شبکه های اجتماعی پیام تعطیلی مدارس و دانشگاهها در روز شنبه انتشار پیدا کرد که این موضوع از سوی مدیران آموزش و پرورش کاملا رد شد.

به گزارش اصفهان شرق: خبر مبنی بر تعطیلی دانشگاه ها هم در شبکه های اجتماعی منتشر شد که برای دریافت خبری موثق، دکتر طالبی، سرپرست دانشگاه اصفهان در تماسی تلفنی به خبرنگار صاحب نیوز گفت: این اخبار شایعه ای بیش نیست و به هیچ عنوان کلاس ها تعطیل نیست. کلاس ها در روزهای گذشته نیز برپا بوده و در روزهای دیگر هم وضعیت به همین روال است.

تعطیلی دانشگاه ها در روز شنبه توسط سرپرست دانشگاه اصفهان تکذیب شد

طالبی در ادامه تاکید کرد: در روزهای اخیر هیچ تجمع و اعتراضی از سمت دانشجویان نداشته اند و اوضاع عادی بوده است. وی مجددا تاکید کرد این اخبار فقط شایعه است وصحت ندارد.

بعد از تجمع روز چهارشنبه  شایعات فراتر رفت و در همان ساعات پایانی تجمع بالافاصله در شبکه های اجتماعی پیام تعطیلی مدارس و دانشگاهها در روز شنبه انتشار پیدا کرد که این موضوع از سوی مسئولان مربوطه در گفتگو های مختلف تکذیب شد.

هیچ مدرسه ای روز شنبه تعطیل نیست / خانواده ها از حضور فرزندان در مدارس مطمئن شوند

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار صاحب نیوز مبنی بر اینکه تعطیلی مدارس در روز شنبه تا چه اندازه مورد تایید است گفت: هیچ کلاس درسی به خاطر شایعات کنسل نشده چون هیچ دلیلی وجود نداشت و دانش آموزان در تمام مقاطع موظف به حضور در مدرسه هستند.

سیاحیان با تکذیب همه شایعات در خصوص تعطیلی مدارس روز شنبه آینده عنوان کرد:خانواده ها در این روز خود باید به گونه ای از حاضر شدن فرزندان خود در مدارس اطمینان حاصل کنند و دقت نظر لازم را برای حضور دانش آموزان در کلاس درس داشته باشند.

گفتنی است: این روزها با توسعه پیدا کردن پیام ها در رابطه با اتفاق اسید پاشی در اصفهان پای شایعه و اخبار کذب به مدارس هم کشیده شد و با اطلاع رسانی گسترده در شبکه های اجتماعی روز شنبه بدون هیچ منبع معتبری در این پیام ها برای کلیه مقاطع تحصیلی از دبستان تا دانشگاه تعطیل عنوان شده که با تاکید مدیران این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و دانش آموزان و دانشجویان موظف به حضور در کلاس هستند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.