سرویس: غیر تولیدی 10:45 - پنجشنبه 06 اردیبهشت 1397

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

استان اصفهان در میان ۵ استان باسواد کشور قرار دارد

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: استان اصفهان با ۱۰۲ هزار نفر بی‌سواد، جزو ۵ استان برتر باسواد کشور است.

به گزارش اصفهان شرق، بهمن امیدقائمی با اشاره به جمعیت کشور در سرشماری سال 95 اظهار داشت: جمعیت کل کشور 79 میلیون و 926 هزار و 270 نفر است که 2 میلیون و 700 هزار نفر آنها باید در کلاس‌های سوادآموزی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه از این آمار 102 هزار نفر آنها در استان اصفهان هستند افزود: درصد باسوادی استان از 9.94 به 9.96 درصد ارتقاء یافته است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تغییراتی در ساختار، محتوا و روش‌ها از جمله تغییرات محتوای کتاب‌های آموزشی و کاربردی‌تر شدن آنها به وجود آمده است. همچنین آموزش سواد در سه مرحله سوادآموزی، انتقال و تحکیم، منجر به ادامه تحصیل افراد در دوره اول متوسطه شده است.

امیدقائمی آموزش روش‌های استفاده از وسایل الکترونیکی در کلاس‌های آموزشی را یکی از جدیدترین روش‌های آموزشی در این بخش دانست و اظهار داشت: آموزش ICDL   و تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از گوشی و تبلت از برنامه‌های سوادآموزی است که مدت سه سال از اجرا و استفاده آنها می‌گذرد.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.