سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:45 - چهارشنبه 23 مهر 1393

رئیس پلیس فتا اصفهان:

بازی‌های الکترونیکی را نمی‌توان از بین برد

رئیس پلیس فتا اصفهان گفت: باید از طریق آموزش و آگاهی دادن به خانواده‌ها و علاقه‌مندان به این بازی‌ها شرایط امنی را برای انجام بازی‌های الکترونیکی ایجاد کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ اعضای کمیته بازی‌های الکترونیکی هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان با رئیس پلیس فتا اصفهان دیدار کردند.

در این جلسه مهدی کاظمی رئیس کمیته بازی‌های الکترونیکی از میزبانی اولین دوره رسمی مسابقات کشوری بازی‌های الکترونیکی اعزام به باکو صحبت کرد و از پلیس فتا خواستار همکاری در این زمینه شد.

سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا اصفهان نیز در این جلسه گفت: یکی از رویکردهای سایبری پلیس فتا اطلاع رسانی و آموزش مردم پیرامون بازی‌های الکترونیکی است و خوشحالیم که فرصتی فراهم شده تا بتوانیم در این مسابقات مطالب و بروشورهای خوبی را که داریم دراختیار خانواده‌ها و مردم قرار دهیم.

وی ادامه داد: یک دست صدا ندارد و نمی‌توان تنها از طریق پلیس فتا در مورد بازی‌های الکترونیکی و فضای سایبری به مردم آموزش و اطلاعات داد، به همین دلیل ما از برگزاری این مسابقات استقبال کرده و تلاش می‌کنیم تا از این فرصت برای آگاهی دادن به مردم بهره ببریم.

مرتضوی با بیان اینکه بازار بازی‌های الکترونیکی وجود دارد و نمی‌توان آن را از بین برد تاکید کرد: باید از طریق آموزش و آگاهی دادن به خانواده‌ها و علاقه‌مندان به این بازی‌ها شرایط امنی را برای انجام بازی‌های الکترونیکی ایجاد کرد.

انتهای پیام

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.