سرویس: غیر تولیدی » نقلی 21:30 - جمعه 07 شهریور 1393

الگوگیری از نیکان؛ نیازمند مطالعه و سیر در زندگی آنهاست

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: الگوگیری از نیکان و افراد خوب جامعه، نیازمند مطالعه و سیر در ابعاد مختلف زندگی آنهاست.

به گزارش اصفهان شرق؛ دکتر مرضيه فرشاد، معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان “6 شهريور” در ویژه برنامه صدای و سیمای مرکز اصفهان به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اظهار داشت: ائمه معصومین(ع) و افرا مخلص و نیکوی جامعه الگویی برای دختران، پسران و همه افراد جامعه هستند.

وی افزود: الگوگیری از نیکان و افراد خوب جامعه نیازمند مطالعه و سیر در ابعاد مختلف زندگی آنها مانند جنبه های علمی، دینی، اخلاقی، مادی و معنوی است.

دکتر فرشاد با اشاره به شخصیت حضرت معصومه(س) که از جنبه های مختلف الگویی برای دختران جامعه هستند، تصریح کرد: حضرت معصومه(س) در پاسخگویی به سوالات مردم خبره بودند که هرگاه پاسخی به سوالات می دادند پدر ایشان می فرمودند پدرت به فدایت، که این خودش الگویی برای تربیت است.

وی به ولایت مداری و تعهد اجتماعی حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: آن حضرت به همراه برادرشان وارد ایران شدند و نسبت به مسائل جامعه به برادر خود کمک می کردند که پاسخگویی دینی نمونه ای از تعهد اجتماعی ایشان بود.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: دختران امروز جامعه با الگوگیری از شخصیت هایی مانند حضرت معصومه(س) به پیشرفت خود کمک کنند و وقت و زمان خود را به جای مصرف در بخش هایی که نفعی برای آنها ندارد در مسیری که به افزایش مهارت و دانش آنها کمک کند، صرف کنند.

پایان پیام
منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.