سرویس: اخبار شهرستان » هرند 12:11 - شنبه 28 تیر 1393

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری شهر هرند

جذب بالای خیرین در اولین مرکز نیکوکاری بخش جلگه انجام شد

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری شهر هرند از کمک 817/470/000 ریالی خیرین نیکوکار به مرکز نیکوکاری هرند خبر داد.

ابوالفضل کنعانی مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری شهرهرند در گفتگو با مرادی هرندی خبرنگار اصفهان شرق در هرند گفت: جهت توانمند سازی محرومین و کاهش فقر و نابرابری های اجتماعی، مرکز نیکوکاری شهر هرند به عنوان اولین مرکز در بخش جلگه با هدف توسعه فرهنگ انفاق، نیکوکاری، تعاون و همکاری و همیاری در محله و شهر، مردمی شدن حمایت ها اجتماعی، واگذاری امور رسیدگی به نیازمندان به مردم، شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمات به آنان و شناسایی خیرین و جذب کمک های آنان ازاسفند ماه سال 92در مهد قرآن کریم هرند راه اندازی شده است.

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری شهر هرند با اشاره به اینکه ازابتدای سال جاری تا کنون 333/570/000 ریال، خیرین نیکوکار به مرکز نیکوکاری هرند در قالب تهیه جهیزیه ایتام و نیازمندان، کمک به معیشت خانواده های نیازمند، کمک به خرید کالای زندگی جهت خانواده های نیازمند به صورت نقدی وکالایی کمک کرده اند افزود:هیأت مذهبی شهر هرند نیز با هماهنگی وهمکاری مرکز نیکوکاری هرند از ابتدای ماه رمضان امسال نیز 6 دوره سبد غذایی به ارزش473/900/00 ریال در اختیار  220خانوار تحت پوشش خود قرار داده اند.

کنعانی خاطر نشان کرد: در ماه رمضان امسال تعداد 110نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد بر سر سفره افطار و در فضایی صمیمی ومعنوی در صحن آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند مورد اطعام قرار گرفتند و تمامی هزینه های این مراسم، توسط خیرین و نیکوکاران و با مبلغی بالغ بر ده میلیون ریال تامین گردید.

وی با تاکید بر اینکه نقش مرکز نیکوکاری، ایجاد حلقه ارتباطی بین خیر و نیازمند است اظهار داشت: از کمکهای خیرین شهرهرند تقدیر می کنیم و از همه نیکوکاران جهت یاری رساندن به نیازمندان دعوت بعمل می آوریم.

کنعانی مسئول اجرایی مرکز در مورد روش های همکاری مردم با مرکز نیکوکاری هرند گفت: مردم می‌توانند از طریق کمک های نقدی، کالایی، کمک داوطلبانه و حضوری و همچنین تخفیف نیکوکارانه(جهت فروشندگان، تولیدکنندگان محصولات و…) با این مرکز همراه شوند.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان جهت همکاری وآشنایی با اقدامات این مرکز می‌توانند به مرکز نیکوکاری مستقر در مهد قرآن کریم هرند مراجعه و یا باشماره های 03146405311-03146402044تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.