سرویس: اجتماعی 09:32 - یکشنبه 15 دی 1398

آخرین وضعیت برگزاری امتحانات دانشگاه‌های اصفهان

برگزاری مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از فردا در شهرهای مختلف ایران انجام می‌شود، در راستای تجلیل از جایگاه این شهید، مدارس و دانشگاه‌ها تغییراتی در برنامه امتحانات اعمال کرده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق، برگزاری مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از فردا در شهرهای مختلف ایران ازجمله مشهد، تهران و کرمان انجام می‌شود.

در راستای تجلیل از جایگاه این شهید مدارس و دانشگاه‌ها تغییراتی در برنامه امتحانات اعمال کرده‌اند؛ بر این اساس آخرین وضعیت برگزاری امتحانات دانشگا‌ه‌های اصفهان بدین شرح است:

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان): به منظور تجلیل از مقام شامخ آن شهید بزرگوار و شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر پاک ایشان در تهران و سایر مراسم‌های گرامیداشت در شهرهای مختلف کشور، امتحانات روز دوشنبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان لغو شد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد: در اجرای بخشنامه شماره ۶۵۰۷۷ مورخ ۹۸/۱۰/۱۴، کلیه امتحانات روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد لغو و به روز یکشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۹ در همان ساعت‌های اعلام شده موکول شد.

رئیس دانشگاه پیام نور: امتحانات در کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور برای تسهیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی، در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در سراسر کشور لغو خواهد بود.

دانشگاه‌های صنعتی، علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان علی‌رغم درخواست‌های متعدد و با وجود سابقه تعطیلی برای برنامه‌های با اهمیت کمتر «امتحانات برقرار است».

همچنین رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش اعلام کرد: به منظور تسهیل حضور دانش‌آموزان در مراسم تشییع و مجالس ترحیم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، امتحانات نهایی و غیرنهایی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه لغو شد؛ امتحانات این روزها به ترتیب به ۲۴ و ۲۵ دی موکول شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.