سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:38 - جمعه 05 اردیبهشت 1393

نماز جمعه هرند:

معلمان در کنار آموزش علمی به اخلاق توجه داشته باشند

امام جمعه شهر هرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت مقام معلم گفت: معلمین می بایست در کنار کار آموزش علمی به مسائل دینی و اخلاقی توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: حجت الاسلام و المسلمين حسيني اصل امام جمعه شهر هرند در خطبه اول خود به مناسبت حضور در آستانه ماه رجب اين ماه را ماه اميرالمومنين(ع) ناميدند، ايشان ضمن بيان حديث قدسي در فضليت اين ماه بيان نمودند كه خداوند در حديث قدسي خود مي فرمايد: ماه رجب ماه من است، بنده بنده من است رحمت هم تعلق به من است هر كس در ماه رجب مرا بخواند او را اجابت مي كنم هر كس از من تقاضايي داشته باشد به او عطا مي كنم .

در ادامه امام جمعه ايام گذشته را هم متعلق به حضرت فاطمه زهرا(س) دانسته و گفت: بايد همه سعي كنيم اعمال و رفتار مان را از حضرت زهرا الگو بگيريم بويژه در بحث تربيت فرزندان كه يكي از مسائل بسيار مهم مي باشد.

حسيني اصل در ادامه خطبه اول نماز جمعه به بيان داستانهاي شنيدني از تربيت فرزندان توسط حضرت زهرا(س) را بيان نمود.

حجت الاسلام حسيني اصل در خطبه هاي دوم خود ابتدا به بيان خصوصيات ماه رجب پرداختند و هفته هاي آتي را كه هفته كارگر مي باشد را گرامي داشتند.

امام جمعه شهر هرند به مناسبت نزديكي روز شورا ها اين نهاد را نهاد بسيار مقدس ناميده كه اتاق فكر شهرداريها مي باشند.

در ادامه ايشان به روز 12 ارديبهشت سالروز شهادت آيت اله مطهري اشاره كوتاهي نموده و هفته معلم را گرامي داشتند و از معلمين خواستند در كنار آموزش علمي، آموزش ديني و اخلاقي را نيز مدنظر داشته باشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.