سرویس: غیر تولیدی 09:01 - دوشنبه 19 شهریور 1397

نماینده شهرضا در مجلس:

ایجاد سازمان مبارزه با فساد بار مالی به‌همراه داشت/ آماده شفاف‌سازی آرای خود هستم

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که مجلس به ایجاد سازمان مبارزه با فساد اقتصادی رأی نداد، گفت: این سازمان مغایر با اصل 75 قانون اساسی است و بار مالی جدیدی را به کشور تحمیل می‌کرد.

به گزارش اصفهان شرق، سمیه محمودی با اشاره به این‌که شرایط اقتصادی کشور نارضایتی‌هایی را به وجود آورده است، اظهار داشت: این شرایط اقتصادی یک شبه به وجود نیامده است، بنایی است که کج نهاده شده و زمان می‌برد تا اصلاح شود.

وی با بیان این‌که دولت باید تیم اقتصادی خود را تغییر دهد و پر جنب و جوش‌تر وارد میدان شود، افزود: مجلس در این وضعیت به وجود آمده مقصر است و باید از بحث قانون‌گذاری خارج شود و بیشتر به نظارت توجه کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بعد از جنگ تحمیلی نیز چنین مشکلات اقتصادی در کشور  وجود داشت اما به دلیل همبستگی و همدلی از آن عبور کردیم، گفت: در زمان حاضر وحدت و همدلی وجود ندارد و به جای آن جنگ سیاسی وجود دارد، این مسایل به کشور ضربه می‌زند.

وی با تأکید بر این‌که بعضی آگاهانه یا ناآگاهانه، خواسته یا ناخواسته به کشور ضربه می‌زنند و این امر گل به خودی است، بیان کرد: نظام ما نظام مردمی است و دشمن می‌خواهد ذهن مردم را خراب کند و در این میان بعضی افراد منافع خود را به منافع ملت ترجیح می‌دهند و افکار عمومی را علیه نظام برمی‌گردانند این افراد با خارجی‌ها قدم بر می‌دارند.

محمودی با اشاره به این‌که مجلس به ایجاد سازمان مبارزه با فساد اقتصادی رأی نداد، خاطرنشان کرد: این سازمان مغایر با اصل 75 قانون اساسی است و بار مالی جدیدی را به کشور تحمیل می‌کرد، باید اصلاح ساختار داشته باشیم و سریع کار کنیم.

وی با بیان این‌که ایجاد یک سازمان جدید روند بسیار طولانی دارد و باید سازمان‌های نظارتی را اصلاح کنیم، بیان کرد: با طرح شفافیت آرای نمایندگان موافق هستم، طرحی باید در کشور تدوین شود که اقداماتی که انجام می‌شود را شفاف کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که بودجه‌ها باید شفاف شود، تصریح کرد: بودجه‌های نظامی و دولتی و عملکرد شرکت‌های زیر مجموعه مجلس، حقوق نمایندگان و میزان مالیاتی که پرداخت می‌شود، باید شفاف‌سازی شود.

وی با بیان این‌که بنده جزو کسانی هستم که موافقت خود را از طرح شفافیت آرای نمایندگان اعلام می‌کنم، ادامه داد: هر کدام از همشهریان درباره هر یک از آرای بنده سؤالی داشتند، در فضای حقیقی به صورت شفاف پاسخ می‌دهم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.