رئیس مرکز بازرسی وزارت کشور:
مدیری که به میز خدمت توجه نکند، متخلف است
رئیس مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت کشور گفت: میز خدمت بسیار مهم است و رئیسجمهور دستور داده است چنان مدیری به میز خدمت توجه نکند این مدیر حتماً باید بهعنوان متخلف معرفی شود.
به گزاررش اصفهان شرق، علی طالبی در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی بازرسی منطقه 4 اظهار کرد: وظیفه ما جلب رضایت مردم برای افزایش کمک مردم به نظام جمهوری اسلامی است، اگر قوانین موجود را مطالعه کرده و جایگاه خود را بشناسیم بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.
وی با بیان این که مدیریت و ارزیابی عملکرد دغدغه جدی ماست، بیان کرد: برای مدیریت و ارزیابی عملکرد نیاز به یک برنامهریزی جدی است، بیان کرد: شاخصههای ما نزدیک به واقعیت و استاندارد نیست، ارزشیابیها منطقی نیست و باید به سمتی برویم که در ارزیابی و ارزشیابی دوام و قوام بیشتری ببخشیم.
رئیس مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت کشور، تأکید کرد: مبارزه با رشوه و رشوهخواری باید با جدیت دنبال شود، نتایج بازرسی نیز بسیار مهم است، بازرسان مستند و مستدل کار میکنند اما نتیجه حاصل نمیشود چرا که پیشگیری از ارتکاب جرم نداریم و این موضوع به شفافیت بازمیگردد؛ در کمیسیون ماده 100 دو عامل از تخلفات پیشگیری میکند یکی مهندس ناظر ساختمان و یکی پلیس ساختمان است که عامل پیشگیری تخلفات هستند اما هیچگاه چنین اتفاقی نیفتاده است.
وی با اشاره به وضعیت نابسامان حاشیه شهرها، از دغدغه و نگرانی رهبر معظم انقلاب نسبت به حاشیهنشینی شهرها و معضلات آنها گفت و خاطرنشان کرد: میز خدمت بسیار مهم است و رئیسجمهور دستور داده است چنان مدیری به میز خدمت توجه نکند این مدیر حتماً باید بهعنوان متخلف معرفی شود.
طالبی با بیان این که سعی شده تا درصدی از سختی کار به کارمندان بازرسی تعلق گیرد، یادآوری کرد: این همایش آموزشی است، آموزش برای ما اولویت است، بنا داریم آموزش را فراگیر کنیم و سعی خواهیم کرد این کار را بر اساس ویدیو کنفرانس انجام شود.
وی با بیان این که آموزش عمومی بر عهده صدا و سیماست، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم نمیدانند وظیفهشان چیست از طرفی هم کارکنان نمیدانند چه وظیفهای دارند و همین باعث نارضایتی مرد و ناراحتی کارکنان میشود.
انتهای پیام/فارس