سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:28 - چهارشنبه 13 فروردین 1393

فینال فوتسال جام نوروز 93 روستای فارفان برگزار شد

جام نوروز 93پایگاه فجر روستای فارفان بخش بن رود باحضور 10تیم فوتسال در دو گروه 5 تیمی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: این جام در تاریخ 2/1/1393شروع شد و بعد از انجام بازیهای گروهی از هر گروه 2تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

از گروه اول تیم آوای باران و ذوالفقار و از گروه دوم تیم شهدا و پیروزی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و در تاریخ 10/1/1393بازیهای نیمه نهایی بین تیمهای آوای باران و پیروزی و تیمهای شهدا و ذوالفقار برگزار گردید که دو تیم شهدا و پیروزی به فینال راه یافته و در تاریخ 12/1/1393 بازیهای رده بندی بین تیمهای آوای باران و ذوالفقار برگزار شد که تیم آوای باران برنده این بازی و به مقام سوم دست یافت.

Vater-Marky

درادامه بازی فینال بین تیمهای پیروزی و شهدا انجام شد که در نهایت تیم شهدا توانست بانتیجه ضربات پنالتی تیم پیروزی راشکست دهد و به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

Vater-Markiuoi

در پایان بازیها طی مراسم باحضور روحانیت معزز، محسنی فرمانده حوزه 6 امام جعفر صادق(ع) شهر ورزنه و مردم شهید پرور روستای فارفان بخش بن رود تقدیر و تشکر بعمل آمد و از سه تیم شرکت کننده به ترتیب مقام اول تا سوم جوایز نفیسی اهداء گردید.

گروه اول (تیم شهدا، پیروزی، فتح، کانون فرهنگی، اتحاد )
گروه دوم (آوای باران، ذوالفقار، طلایه داران، گلستان ،شباب )

Vater-Mark;l'lp'  Vater-Markijuiuyuy Vater-Markiu Vater-Markiuiu  Vater-Markjhjgjg Vater-Markrtrt Vater-Markuiuioui  Vater-Markytryry  Vater-Markfds

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.