سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 00:21 - شنبه 24 اسفند 1392

در منطقه جرقويه عليا

كلاس هاي تجميعی درس آمادگي دفاعي همزمان با سراسر كشور برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت شهید باهنر جرقویه علیا گفت: هدف از درس آمادگي دفاعي تعامل دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس مي باشد.

روح الله صادقی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا گفت:
درس آمادگي دفاعي در دوره هاي آموزشي، در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و تعامل دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس اهميت به سزايي دارد.

وی با اشاره به ارزیابی اهداف این بخش در بین دانش آموزان عنوان کرد:
ارتباط مستمر مربيان آمادگي دفاعي مدارس و بسيج دانش آموزي در نيل به اهداف تحول درس آمادگي دفاعي را مهم ارزيابي كرد و تشكيل اين كلاسها را جهت ايجاد روحيه ايثار و شهادت طلبي در بين جوانان دانست .

صادقی جوانان را مهمترين سرمايه هاي جمهوري اسلامي دانست و افزود: نسل جوان امروزي ما تشنه آشنايي با مفاهيم و ارزشهاي واقعي دفاع مقدس همی باشند و ما بايد بيشترين توجه را در اين موضوع معطوف كنيم تا بتوانيم نتيجه ي بهتري بگيريم.

وی در ادامه با اشاره به بسیج دانش آموزی و همکاری این قسمت با اداره آموزش و پرورش گفت:
در همين راستا بسيج دانش آموزي با همكاري اداره آموزش و پرورش همزمان با سراسر كشور در منطقه جرقويه عليا كلاس هاي عملي و تجميعي درس آمادگي دفاعي براي اولين بار در دوره اول دبيرستان برگزار شد.

فرمانده حوزه دانش آموزی در پایان به محل برگزاری کلاس ها اشاره و تصریح نمود: كلاسها در مدارس شهيد منصوري جهت برادران  و محدثه جهت خواهران در حسن آباد و در رامشه دبيرستان شهيد حيدري  جهت برادران و فجرجهت خواهران  برگزار شد. در اين كلاسها دانش آموزان با اصول جنگ نرم ، برنامه نظام جمع ، اشنايي با ارمان هاي شهدا ، جنگ افزار شناسي و اسيب شناسي در مورد مواد مخدر اشنا شدند.

خاطر نشان مي كنم صفري فرماندهي پاسگاه انتظامي شهر حسن آباد در مورد مواد مخدر مطالبي در این دوره  را بيان كرد و رضا صادقي و رضا جمشيدي در مورد جنگ افزار شناسي و جنگ نرم با دانش آموزان گفتگو كردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.