سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 10:10 - چهارشنبه 21 اسفند 1392

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی اصفهان:

برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی فکری شود/دولت به صنایع کمک کند

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در آینده تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور بیش از یک میلیون نفر خواهد شد، این جوانان به کار نیاز دارند و اگر دولت برای اشتغال‌زایی جوانان تدبیری نکند مشکلات زیادی در کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق: مصطفی رناسی اظهار کرد: در شرایط کنونی دولت می‌تواند کمک زیادی به صنعتگران داشته باشد.

وی ادامه داد: در کشورهای پیشرفته دولت‌ها تسهیلاتی برای صنعت و ایجاد واحدهای صنعتی پرداخت می‌کنند و سپس خرد خرد و به مرور پول‌های خود را می‌گیرند تا به اشتغال و حفظ بازار مشتریان خود کمک کنند.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی اصفهان افزود: باید در تمام صنایع کشور با مشارکت دولت واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها ایجاد شوند و بعد از مدتی با اقساط بلند مدت هزینه را بازپس گرفت تا این‌گونه هم وسیله اشتغال جوانان و هم وسیله افزایش تولید و صادرات فراهم شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر در صنایع فولاد و پتروشیمی ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و در صورت سرمایه گذاری مناسب در این زمینه‌ها بسیار پیشرفت خواهیم داشت.

رناسی تصریح کرد: در آینده تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور بیش از یک میلیون نفر خواهد شد، این جوانان به کار نیاز دارند و اگر دولت برای اشتغال‌زایی جوانان تدبیری نکند مشکلات زیادی در کشور ایجاد می‌شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.