سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:00 - دوشنبه 19 اسفند 1392

در راستای افتتاح مرکز نیکوکاری شهر هرند:

با گریه این افراد عرش خدا به لرزه می افتد

امام جمعه هرند گفت: ایشان ایجاد اشتغال مهمترین طرح مرکز نیکوکاری شهر هرند است می بایست همه نیازمندان را تحت پوشش قرار دهیم تا یتیمی گریه نکند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری شهر هرند با حضور امام جمعه شهر هرند، مدیر طرحها و مناسبتهای کمیته امداد امام خمینی(ره ) شهرستان اصفهان، شهردار و اعضای شورا، نماینده بخشدار، سازمان تبلیغات، فرمانده حوزه مقاومت بسیج 2 امام حسن مجتبی(ع)، مسئول کمیته امداد امام خمینی وجمعی از مسئولین و خیرین شهر هرند برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا پس از تلاوت آیات کلام الهت مجید امام جمعه شهر هرند به ایراد سخن پرداخته و ضمن خوش آمدگویی به حضار از طرحهای بسیار جالب، ابتکاری و دقیق در این شبکه استقبال نمودند.

ایشان ایجاد اشتغال را مهمترین طرح  این شبکه خواند و ادامه داد، برخی اشخاص هستند که از جاهای مختلف به آنها کمک می شود و برخی نیز اصلا کسی از اوضاع آنها خبر ندارد و این شبکه این خطاها را باید از بین ببرد و همه نیازمندان را تحت پوشش خود به اندازه یکسان قرار دهد.

Vater-Mark1

امام جمعه که بعنوان رئیس هیئت عامل این شبکه معرفی شده بود در راستای این سمت اشاره نمود: این شبکه دارای محورهای مختلف می باشد از ان جمله جامعه کارخانجات، جامعه پزشکان، ‌جامعه کارگری و …

اصل حسینی رئیس هیئت عامل و امام جمعه شهر هرند در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم خطاب به امیرالمومنین(ع) مبنی بر : وقتی یتیمی گریه می کند عرش  خدا به لرزه در می آید از همه حضار در جلسه درخواست مساعدت و همکاری در این شبکه را نمود و به اشاره به طرح دیگر این شبکه پایان دادن به گداپروری را در این شبکه خواستار شدند.

سپس دکتر کنعانی نماینده جامعه پزشکی شهر و از هیئت امنای موسسه خیریه منتظران مهدی(عج) سخنان خود را اینگونه آغاز نموده که با توجه به اینکه انسان احسن الخالقین است نام بردن کلمه فقیر برای انسان نامناسب است و خواستار تغییر این نام به نیازمند شدند و ایشان از بحث های مهم در این امور را بحث موازی کاری نام برده که در موسسات مربوطه بسیار فراوان دیده شده که این شبکه این  موازی کاری را باید از بین ببرد.

وی با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه اشاره نمود که ما مردم می توانیم خدمات زیادی با در جهت رفع مایجتاج نیازمندان انجام دهیم.

دکتر کنعانی در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: شبکه نیکوکاری می تواند با هدفمند نمودن کمکها مشکلات اقتصادی بسیاری از خانوارهای نیازمند را برطرف کند. ایشان از طرف جامعه پزشکی شهر آمادگی خود و دیگر پزشکان شهر را برای کمک به این شبکه اعلام نمود.

Vater-Mark3

در ادامه جلسه قائد امینی مدیر طرحها و مناسبتهای کمیته امداد شهرستان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از همه برگزار کننده این مراسم و همچنین  مجریان این شبکه نیکوکاری با بیان احادیثی در باب شان و منزلت کمک به نیازمندان خواستار حضور همه مسئولین در این شبکه نیکوکاری شد، ایشان شهر هرند را شهری شهید پرور و خیر پرور خواند که نامش را در استان بسیار درخشان خوانده و از خیرین بزرگ شهر که حتی در شهر اصفهان حضوری پررنگ دارند تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه مراسم نیز حکم انتصاب رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری شهر هرند قرائت و تحویل حجت الاسلام و المسلمین اصل حسینی امام جمعه شهر هرند گردید همچنین ابوالفضل کنعانی نایب رئیس هیات عامل و مسئول اجرائی، احمد ناظمی و حسن شویدی و خانم  مرادی بعنوان امداد یار این مرکز معرفی به حکم نامبردگان اهدا گردید .
در پایان مراسم نیز دفتر این مرکز واقع در مهدقرآن کریم شهر هرند توسط امام جمعه شهر هرند افتتاح گردید .

Vater-Mark56 Vater-Mark456

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.