سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:20 - دوشنبه 05 اسفند 1392

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

۴۳۰ هزار خانوار اصفهانی در دور دوم سبد کالا می گیرند

همزمان با آغاز مرحله تکمیلی سبد کالای نوبت اول کشور در استان اصفهان حدود ۴۳۰ هزار خانوار جدید که شامل کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی با حقوق بالای ۵۰۰ هزار تومان هستند ، مشمول دریافت سبد کالا شدند.

به گزارش اصفهان شرق: معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: مشمولان تا پایان ماه جاری به مراکز عرضه کالا مراجعه و نسبت به دریافت سبد رایگان کالا اقدام کنند.

ابراهیم جلیلی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهارداشت: تاکنون ۹۰ درصد مردم اصفهان سبد کالای رایگان خود را دریافت کرده اند و درحال حاضر دیگر هجمه و شلوغی صف های سبدکالا را نداریم .

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه در مرحله نخست به غیر از مشمولان نیروهای مسلح، ۶۶۳ هزار خانوار در استان اصفهان مشمول دریافت سبد کالا بودند، تصریح کرد: به گفته رئیس فروشگاه های اتکا در استان اصفهان، تمام مشمولان سبد کالای خود را دریافت کرده اند.

وی به مشمولان دریافت سبد کالا توصیه کرد با توجه به اینکه همه اقلام سبد کالا تامین شده و در مراکز عرضه با در نظر گرفتن جمعیت هدف وجود دارد و همچنین زمان کافی برای توزیع در نظر گرفته شده است، مردم با آرامش برای دریافت سبد کالای خود در مدت تعیین شده و زمان تمدید برنامه ریزی کنند.

جلیلی با اشاره به اینکه بعد از تهران،  اصفهان دومین استان از حیث تخصیص سبد کالا است، بیان داشت: توسط مسؤولان تمام مراحل توزیع به صورت الکترونیکی رصد می شود و تا زمانی که آخرین نفر، سبد کالای خود را دریافت کند عرضه کالا ادامه خواهد یافت.

وی در باره کیفیت توزیع سبد کالا در استان اظهار کرد : اقلامی مانند مرغ و تخم مرغ که جزو سبد کالا است، به دلیل تاریخ انقضای کوتاهتر در مقایسه با روغن و برنج و پنیر به میزان کمتری در مراکز توزیع، ذخیره سازی شده است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان درباره مراکز و فروشگاه های توزیع سبد کالا در استان اصفهان گفت: اتحادیه کارمندان، اتحادیه کارگران، اتحادیه فرهنگیان و مجموعه تحت پوشش آنها شامل شرکت های تعاونی ادارات، فرهنگیان و واحدهای کارگری بزرگ، فروشگاه های رفاه در همه شهرستان ها و اتکا مراکز توزیع سبد کالا می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.