سرویس: اجتماعی 16:08 - یکشنبه 26 دی 1395

معاون اجتماعی نیروی انتظامی اصفهان هشدار داد

برخورد جدی پلیس با عرضه‌ مخفیانه قلیان در حاشیه زاینده‌رود/ پارک‌ها برای سوداگران ناامن می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان پس از اطلاع از مختصات مکانی عرضه مخفیانه قلیان در پارک‌ها به خصوص در حاشیه زاینده‌رود، فروشندگان را شناسایی کرده و با متخلفان برخورد جدی خواهد کرد.

به گزارش اصفهان شرق، جهانگیر کریمی با اشاره به وضعیت کنترل عرضه قلیان در پارک‌ها و حاشیه رودخانه زاینده‌رود اظهارکرد: مردم در صورت مشاهده عرضه مخفیانه قلیان در پارک‌ها فوراً با پلیس 110 تماس حاصل کرده و مکان این عرضه را اعلام کنند.

وی افزود: فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان پس از اطلاع از مختصات مکانی عرضه مخفیانه قلیان در پارک‌ها به خصوص در حاشیه زاینده‌رود، فروشندگان را شناسایی کرده و با متخلفان برخورد جدی خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: عده‌ای به صورت شخصی قلیان به همراه خود دارند و در پارک به استعمال قلیان مشغول می‌شوند که نمی‌توان با آن‌ها برخوردی داشت.

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های نیروی انتظامی در پارک‌ها حضور دارند و بر عرضه مخفیانه قلیان نظارت دارند، همچنین مردم بسیاری از گروه‌های مخفیانه عرضه قلیان را به پلیس ناجا معرفی کرده‌اند.

کریمی عنوان داشت: کیوسک‌های نیروی انتظامی در تمامی نقاط حساس و پارک‌های اصلی شهر اصفهان مستقر شده و نیازی به افزایش میزان کیوسک پلیس نداریم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.