سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:05 - یکشنبه 20 بهمن 1392

مدیری که سودای وزارت داشت، ناتوان از مدیریت یک سازمان بود!

آقای نجفی در حالی اعلام می کند که بضاعت جسمی اداره سازمان گردشگری را ندارد و به این دلیل استعفا داده است که پیش از این به دلیل عدم رای اعتماد از سوی مجلس برای تصدی وزارت آموزش و وپرورش، جنجال و حرف و حدیث های فراوانی بر پا کرد.

به گزارش اصفهان شرق: محمد علی نجفی رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: بنده به دلیل بیماری استعفا دادم و بیماری خود را به آقای روحانی گفتم و وی در کمال بزرگواری قبول کرد و عذر من را پذیرفت البته در میدانی که حجم کار کمتری داشته باشد با دولت همکاری خواهم کرد.

نجفی با بیان اینکه بنده مطابق بضاعت جسمی خود کارم را انجام می‌دهم، افزود: حجت از نظر جسمی برای من تمام شده بود و سمت جدید بنده نسبت به کار اجرایی سبک‌تر است.

چند روز قبل از استعفا نجفی در مصاحبه با «خانه ملت»، شایعه استعفا را تکذیب کرد و گفت: قصد استعفا از سمت خود را ندارم و این اخبار کذب محض است.
خاطر نشان می شود؛ آقای نجفی در حالی اعلام می کند که بضاعت جسمی اداره سازمان گردشگری را ندارد و به این دلیل استعفا داده است که پیش از این به دلیل عدم رای اعتماد از سوی مجلس برای تصدی وزارت آموزش و وپرورش، جنجال و حرف و حدیث های فراوانی بر پا کرد.
حال اگر نجفی از مجلس برای وزارت آموزش و پرورش رای اعتماد می گرفت، امروز دولت باید دنبال وزیر جدید برای آموزش و پرورش باشد و بار دیگر کارش به رای نمایندگان گیر کند.
گفتنی است؛ آقای روحانی بعد از قبول استعفای نجفی در حکمی وی را به سمت مشاور رییس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب کرد.
پست جدید نجفی«دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت» به مفهوم ایجاد هماهنگی میان نگاه‌های متفاوت «وزیر اقتصاد، رئيس کل بانک مرکزی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئيس جمهور، و همچنین وزرایی مانند صنعت، نفت، جهاد کشاورزی و…» است که به نظر نمی رسد این پست کمتر از ریاست سازمان گردشگری نیاز به فعالیت نداشته باشد بلکه به مراتب به دلیل محوریت اقتصادی، این پست نیاز به فعالیت بیشتری نیز دارد.
البته در بین مشاوران رئیس جمهور مانند جناب ترکان که افرادی را که به دکتر روحانی رای نداده بودند قانون گریز خوانده و نمایندگان مجلس را بی منطق نامید، حضور و منطق جناب نجفی برای کشیدن قلیان می تواند به بازگشت مردم به قانون کمک کند!

1 نظر در مورد “مدیری که سودای وزارت داشت، ناتوان از مدیریت یک سازمان بود!”

  1. حسن گفت:

    آقاي دكترنجفي قبلا پست وزارت آموزش وپرورش راداشته وازوزيران لايق وكاردان بوده است وحالا هم اگرازسمت فعلي استعفاداده ازشجاعت ودل ندادن به پست ومقام در ايشان است .

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.