سرویس: اجتماعی 11:40 - شنبه 29 آبان 1395

مدیر کل حج و زیارت اصفهان

اخذ ۸۲ هزار ویزای اربعین برای اصفهانی ها/ آمار دقیقی از میزان خروج زائران از مرز نداریم

زاهدی از اخذ حدود ۸۲ هزار روادید عراق برای زائران استان اصفهان که در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان در مورد آخرین وضعیت روند صدور ویزای زائران اربعین حسینی در اصفهان، اظهار کرد: پایان روز پنجشنبه آخرین مهلت برای درخواست روادید برای رفتن به عراق بود که با تلاش همه همکاران در این خصوص با مشکلی هم مواجه نشدیم.

غلامعلی زاهدی با بیان اینکه آن تعدادی که مراجعه کننده به سامانه سماح از استان اصفهان بودند ویزای سفر آن‌ها را اخذ کردیم، گفت: روادید افرادی که تا پایان روز پنجشنبه 28 آبان در سامانه ثبت نام کرده بودند را در نهایت  روز گذشته به آن‌ها تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه دفتر کنسولی عراق در اصفهان سه استان چهارمحال و بختیاری، یزد و اصفهان را برای صدور روادید تحت پوشش قرار داده بود، اظهار کرد: یک‌صد و هفت هزار و 280 روادید عراق برای این سه استان تا پایان زمان مشخص شده صادر گردیده است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان افزود: از این آمار در حدود 82 هزار ویزا مربوط به استان اصفهان است که این تعداد مربوط به افرادی است که در سامانه سماح ثبت نام و نسبت به اخذ ویزا اقدام کرده بودند.

زاهدی با بیان اینکه تا پایان امروز افرادی که موفق به اخذ روادید شده اند به عتبات عالیات مشرف خواهند شد، گفت: آمار دقیقی از میزان خروج زائران اصفهانی از مرز در دسترس ندارم.

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان تاکید کرد: متقاضیان سفر اربعین به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند بدون ویزا، بیمه و ثبت‌نام در سامانه سماح به عتبات عالیات عزیمت کنند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.