سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 15:15 - دوشنبه 07 بهمن 1392

نا امیدی دشمنان با حضور همه مردم در دهه ی فجر رقم می خورد

ياد آوري كردن دستاورد هاي انقلاب چه از نظر مادي و چه از نظر معنوي به نسل هاي سوم و چهارم انقلاب می فهماند که عزت امروز را مدیون خون شهدای دیروز هستیم.

حجت الاسلام شیخ عباس صادقی مبلغ ستاد تبلیغات اسلامی در منطقه جرقویه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا ایام بهمن را ایام الله خواند و در رابطه با انقلابی که در این ایام در سال ۵۷ اتفاق افتاد گفت: اگر به محتوای آن نگاه کنیم کاملا الهی بوده و سلسله جنان این نظام مقدس عالمی مجتهد با دید الهی اقدام به ایجاد این انقلاب نمودند.

وی در ادامه با اشاره به انقلاب های مختلف در سراسر جهان و مقایسه ی آن با انقلاب اسلامی ایران افزود:
در دنیا چندین انقلاب اتفاق افتاد مثل انقلاب کبیر فرانسه یا انقلاب الجزایر ولی وقتی حرف از انقلاب می شود در ذهن همه انقلاب اسلامی ایران تجلی پیدا می کند که این خود گواه الهی بودن و داشتن ریشه و اساس پاک آن بوده و گذشت زمان تاثیری در آن ایجاد نکرده است.

صادقی گفت: بعد از انقلاب امام حسین(ع) دومین انقلاب که پا بر جا مانده و خواهد ماند انقلاب اسلامی ایران می باشد.
وی بر حفظ انقلاب، صیانت از اصل انقلاب و دستاوردهای آن تاکید کرد  و خاطر نشان کرد: می بایست با حضورمان در صحنه ها و ایام الله دهه ی فجر مخصوصا ۲۲ بهمن نقشه های دشمنان را از بین ببریم. یاد آوری کردن دستاورد های انقلاب چه از نظر مادی و چه از نظر معنوی به دانش آموزان و نسل های سوم و چهارم انقلاب کمک می کند تا دانش آموزانی که در زمان پیروزی انقلاب نبودند دلاوری های شهیدان را مشاهده و بفهمند که این عزت و سربلندی و پیشرفت هایی که هم اکنون دارا هستیم مرهون خون آن بزرگواران می باشد.

صادقی در ادامه به برگزاری برنامه های دهه ی فجر در جرقویه علیا طبق سنوات قبل اشاره کرد:
در مدارس منطقه از طریق اداره آموزش و پرورش برای آشنایی دانش آموزان با انقلاب برنامه های خاصی صورت می گیرد.

در مساجد شهر، روستاها و کا نون های فرهنگی  با دعوت از روحانیون و مبلغین و سخنرانی ها از دستاورد های انقلاب برای مردم مطالبی بیان  می شود.

در پایگا ه های بسیج منطقه جرقویه زیر نظر حوزه ۵ امام محمد باقر نشست های سیاسی و دعوت از هادیان سیاسی از استان در مورد دستاورد ها و اصل نظام برای مردم و بسیجیان مطالبی بیان خواهد شد.

فعالیت ستاد برگزاری دهه ی فجر که از طرف بخشداری و همه ی ارگانها و ادارات و نهاد ها در سطح منطقه تشکیل خواهد شد جهت هر چه بهتر برگزار کردن برنامه های دهه ی فجر و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تصمیماتی اتخاذ می کنند.

راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهر حسن آباد و روستا های هم جوار طبق هر سال در شهر حسن آباد از میدان نماز _ خیابان استقلال _ خیابان ازادی – میدان شهدا – گلستان شهدا  برگزار می شود و در گلستان شهدا با قرائت قطعنامه و سخنرانی یکی از روحانیون مراسم پایان می گیرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.