سرویس: اجتماعی 09:38 - یکشنبه 24 مرداد 1395

بازدید امام جمعه ورزنه از برنامه های اوقات فراغت

مسئولین شهری و بخشی باید با تمام توان ضمن حمایت از برنامه های فرهنگی از هیچ کمکی به این نهادهای فرهنگی که با تمام توان در جهت ترویج فرهنگ دینی تلاش می کند دریغ نکنند.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از دفتر امام جمعه ورزنه،حجت السلام والمسلمین شامحمدی امام جمعه ورزنه ضمن تقدیر وت شکر از حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهراء شهر ورزنه اظهار داشت: یکی از برکاتی که در شهر ورزنه وجود دارد حوزه علمیه می باشد که اگر امروز در برنامه های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان موفقیتی بوده است بخاطر افرادی است که در این حوزه علوم حوزوی و دینی را آموخته اند و خود دغدغه دین را دارند.

امام جمعه ورزنه به تلاش های کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون شهید مطهری اشاره و افزود: امروز با برنامه های متنوعی که در این دو مرکز فرهنگی اجرا می شود باعث می شود تا جوانان را از شبکه های مخرب اجتماعی و از مواد افیونی اعتیاد  دور کند و او را از خمودگی به سمت نشاط و تعالی هدایت کند.

حجت السلام شا محمدی خطاب به مسئولین بیان داشت : مسئولین شهری و بخشی باید با تمام توان ضمن حمایت از برنامه های  فرهنگی از هیچ کمکی به این نهادهای فرهنگی که با تمام توان در جهت ترویج فرهنگ دینی تلاش می کند دریغ نکنند.

 لازم بذکر امام جمعه شهر ورزنه به همراه بخشدار ، شهردار ،اعضای شورای اسلامی ، ریئس اداره آموزش وپرورش منطقه بن رود و مسئول مرکز فنی وحرفهای امام خمینی شهر ورزنه از مراکز فرهنگی که در این مراکز برنامه اوقات فراغت جوانان ونوجوانان را درتابستان 95 اجرا نمودند بازدید کردند.

همچنین بخوانید:

1 نظر در مورد “بازدید امام جمعه ورزنه از برنامه های اوقات فراغت”

  1. علیرضا حیدری ورزنه گفت:

    سلام
    از اصفهان شرق درخواست دارم یه گزارشی از طرح نشاط معنوی که در شهر ورزنه برگزار میشه تهیه کنید.
    طرحی که توسط دانش آموز بسیجی داده شد و با همکاری حوزه ی بسیج دانش آموزی شهید رجایی بن رود و حوزه ی علمیه ی فاطمه الزهرا(س) شهر ورزنه اجرا شد. طرحی که پرمخاطب ترین طرح در شهر ورزنه بود(حدود ۳۸۰ نفر)

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.