سرویس: اجتماعی 15:05 - یکشنبه 17 مرداد 1395

در نشست خبری فرمانده انتظامی استان اصفهان مطرح شد:

تقدیر پلیس از حمایت بی‌بدیل دستگاه قضایی استان/ قاچاقچیان کالا پیش از ورود پلیس، کالای خود را آتش بزنند

سردار آقاخانی از بسیج شدن تمام نیروهای انتظامی استان برای از هم پاشیدن کانون‌های فساد در تمام نقاط استان خبر داد و گفت: قاچاقچیان کالا قبل از اینکه ناجا و دستگاه قضایی به سراغ آن‌ها بروند خودشان اموال قاچاق را آتش بزنند.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از صاحب نیوز، فرمانده انتظامی استان اصفهان امروز در نشست خبری این ماه خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: جایگاه خبرنگاران بر کسی پوشیده نیست و ناجا در کنار خود همواره حضور این قشر فرهیخته را شاهد بوده است.

سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به برخی از مأموریت‌های انجام‌شده توسط نیروی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: مأموران خدوم این نیرو برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در تیرماه را با یک رویکرد جدید آغاز کرده است.

وی گفت: با توجه به حجم بالای هجمه‌های فرهنگی، نیروی انتظامی استان تمام توان بالقوه خود را وارد صحنه کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به ورود فرهنگ‌های مبتذل در گوشه و کنار خیابان‌ها و محافل اشاره و ابراز کرد: پلیس‌های تخصصی اماکن و اخلاقی نیروی انتظامی استان اصفهان برای برخورد، توجیه و اخطار با توزیع‌کنندگان پوشاک نامتعارف وارد عمل شده و تعداد برخورد در این موضوع نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد افزایش‌یافته است.

سردار آقاخانی،  سگ گردانی را یکی از معضلات و دغدغه امروز جامعه و مردم عنوان و تأکید کرد : در این زمینه ۷۵ درصد برخورد پلیس با متخلفین افزایش‌یافته است و دنبال به صفر رساندن این عمل در سطح جامعه هستیم.

وی  خاطرنشان کرد:  عملکرد پلیس در بحث ماهواره و برخورد با نصابان ماهواره ۱۵ درصد، برخورد با باغ تالارهای متخلف ۱۸ درصد،  ۴۹ درصد در برخورد با اراذل‌واوباش و ۶۳ درصد برخورد با کافی‌نت‌های خاص افزایش‌یافته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تقدیر از حمایت دستگاه قضایی استان در موفقیت اجرای مأموریت‌های این نیرو، تأکید کرد: نقش دستگاه قضایی به‌عنوان یک پشتوانه قوی برای پلیس در امر به ثمر رسیدن عملیات نیروهای انتظامی بسیار حائز اهمیت است.

سردار آقاخانی تصریح کرد: در هیچ مقطعی سراغ نداریم که دستگاه قضایی این‌گونه پشتیبان پلیس بوده باشد.

وی، نیروی انتظامی را در خط مقدم اصلاح جامعه عنوان و اظهار کرد: در اتاق فکر ناجا برای مردادماه جمعی از نقطه نظرات مردم و مسئولان استفاده و به همراه پیامی که از شهدا در این ایام گرفته شد مأموریت‌های خاص برنامه‌ریزی‌شده است.

سردار آقاخانی از بسیج شدن تمام نیروهای انتظامی استان برای از هم پاشیدن کانون‌های بحران شناسایی‌شده در تمام نقاط استان خبر داد و گفت: کانون‌های فساد و مفاسد اجتماعی همچون کانون‌های اراذل‌واوباش و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در این طرح قرارگرفته‌اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: خواب آسوده را از اراذل‌واوباش خواهیم گرفت و فضای استان را برای همه مجرمان ناامن خواهیم کرد.

سردار آقاخانی در ادامه از لبریز شدن کاسه صبر پلیس در برابر توزیع‌کنندگان پوشاک نامتعارف در سطح شهر خبر داد و گفت: به همه توزیع‌کنندگان این‌گونه پوشاک هشدار می‌دهیم تا سریعاً به فکر تغییر دکوراسیون‌های خود باشند.

وی با اشاره به هوشیاری و دلاورمردی‌های پلیس آگاهی استان در برخورد با موضوع قاچاق کالا، تصریح کرد: قاچاقچیان کالا قبل از اینکه ناجا و دستگاه قضایی به سراغ آن‌ها بروند خودشان اموال قاچاق را آتش بزنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان استفاده از سلاح‌های شکاری در مراسم‌ها، محافل و عزاداری‌ها را ممنوع اعلام کرد و گفت: هرگونه استفاده و تردد با سلاح‌های مجاز و غیرمجاز در شهرها ممنوع است.

در پایان این نشست خبری که هم‌زمان با ۱۷ مرداد، روز خبرنگار برگزارشده بود، از مجموعه اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال در این بخش  از سوی مجموعه انتظامی استان، تقدیر به عمل آمد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.