سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 09:12 - پنجشنبه 03 بهمن 1392

رییس کمیته امداد جرقویه:

جمع آوری 900میلیون ریال صدقات در جرقویه در سال جاری

مسئول کمیته امداد امام خمینی جرقویه گفت: طی نه ماهه نخست سال جاری مبلغ 900میلیون ریال در قالب صدقات در منطقه جرقویه جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا: اجرای طرح جمع آوری صدقات از عمده ترین و سهل ترین طرح ها در بین مردم می باشد. در این راستا و اجرای هدفمند این طرح معنوی گفتگویی را با رییس این مرکز انجام دادیم.

میرزایی رییس کمیته امداد امام خمینی شهر نیک آباد جرقویه از جمع آوری صدقات در قالب صندوق های خانگی و شهری خبر داد و اظهار داشت: اجرای طرح جمع آوری صدقات از عمده ترین و شناخته ترین طرح های کمیته امداد می باشد. بزرگان جامعه دینی در سخنان خود به صدقه دادن و کمک به محرومان و نیازمندان تاکید نموده اند.

وی با توجه به مبالغ جمع آوری شده از صندوق های مربوطه بیان نمود: طی نه ماهه نخست سال جاری مبلغ 900میلیون ریال در قالب صدقات در منطقه جرقویه جمع آوری شده است.

میرزایی به چگونگی توزیع این مبالغ اشاره و افزود: مبالغ جمع آوری شده صدقات با یک تقسیم بندی مدون در زمینه های مسکن، کمک موردی، خدمات تحصیلی، درمان، مسکن، جهیزیه، وسایل سرمایشی و گرمایشی و … برای مددجویان تحت حمایت هزینه می شود.

وی درپایان با ذکر محرومیت منطقه و مشکلات پیرامون این مساله گفت: امیدواریم  با توجه به محرومیت  منطقه جرقویه( علیا و سفلی ) و مشکلات مالی مددجویان و وجود پتانسیل نیکو کار، در آینده نزدیک شاهد خدمات بهتری به محرومان و نیازمندان به پشتوانه خیرین باشیم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.