سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 10:16 - چهارشنبه 25 دی 1392

در گفتگوی اصفهان شرق با دکتر کامران:

در اصلاح بودجه امسال حق کشاورزان محفوظ ماند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در اصلاحیه بودجه امسال بیمه کار فرمایی کشاورزان که یک سال در بودجه نادیده گرفته شده مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش اصفهان شرق: دکتر حسن کامران دستجردی با اشاره به موارد اصلاحیه بودجه امسال اظهار داشت: چاه موتورهای کشاورزی و پرداختی 30 ریال برق آن توسط کشاورزان، در بودجه امسال وارد شد تا کشاورزان هم از موارد استثناء در عدم پرداخت 30 ریال اضافه در رابطه با هر کیلو وات برق قرار بگیرند و این در حالی بود که برخی از مراکز از موارد عدم پرداخت 30 ریال قرار گرفته بودند.

وی به پرداخت 15 درصد پول پرداختی از سوی کشاورزان در رابطه با شبکه های کشاورزی تصریح نمود: در احداث شبکه های کشاورزی عنوان شد که 85 درصد از هزینه ها را دولت و 15 درصد را کشاورزان پرداخت کنند که به نفع کشاورز می باشد.

دکتر کامران با توجه به بیمه کار فرمایان از سال 89 مواردی را در این رابطه خاطر نشان کرد: در موارد اصلاحیه بودجه امسال بیمه کار فرمایی کشاورزی وارد شد و این در صورتی می باشد که این مورد از سال 89 تا به حال برای یک سال نادیده گرفته شد و در اصلاحیه بودجه امسال قرار گرفت.

وی در پایان به 2 مورد دیگر از موارد وارد شده به اصلاحیه بودجه اشاره و گفت: در این اصلاحیه آورده شد که مردان 60 سال و زنان 55 ساله که کمتر از 10 سال بیمه هستند بتوانند 2 سال باقی مانده را خریداری کرده و با حقوق 10 روز در ماه با زنشسته شوند و در رابطه با زنان بی سرپرست که همسرانشان فوت شده اند و بیمه ی زیر 10 سال آنها قطع می شد بتوانند برمبنای سنوات برای مثال 7 سال 7 روز و 5 سال 5 روز دریافت کنند و در حالی است که این مبلغ بیشتر از مستمری بهزیستی و کمیته امداد است.

 

همچنین بخوانید:

1 نظر در مورد “در اصلاح بودجه امسال حق کشاورزان محفوظ ماند”

  1. امید گفت:

    نمیشه غیر منطقی به این اصلاحیه نگاه کرد ولی چرا برا طرح های عمرانی راهی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.