سرویس: تولیدی » مقاله و یادداشت 15:57 - یکشنبه 22 دی 1392

سید میثم مطیعی

آبشار نشین بعدی کیست؟

تاکی باید صبر کنیم و شاهد عقب رفت ورزش و جوانان استان اصفهان باشیم؟

اختصاصی اصفهان شرق- سید میثم مطیعی

امروز درد نامه ورزش دیار خوبان، اصفهان، که چند صباحی فریاد پایتختی ورزش ایران زمین را سر می داد می نگارم، آنقدر قصه ورزش اصفهان تلخ  و پر غصه است که نمی دانم از کجا شروع کنم.

اصفهان مهد علم و هنر و ادب که از دیرباز نامی آشنا در ورزش ایران زمین داشته است و دانستن این مطلب و آن هم در حیران ورزش این روز، ما را بر آن داشت تا قلم را به نگارش در آوریم.

شاید در روزهای پایانی کار رشید خدابخش کمتر کسی در باور خود محمدرضا محمدجواهری را که تا آن روز نامی نا آشنا در عرصه ورزش استان بود مسند نشین ورزش خطه نصف جهان می پنداشت.

در واپسین روزها گزینه هایی مطرح بود اما ناگهان بانگی برامد و جواهر به اصفهان رسید.

در آن روزها جواهری گفت آمده تا بدون حاشیه کار کند. شاید عده ای او را ناکارآمد بپدارند اما اگر از دریچه انصاف نگاه کنیم او کارنامه ی خوبی داشت، او هم مثل همه نیمه پر و خالی داشت و مدتها بود که پایه میزش لرزان شده بود،  توسط همان کسانی که قویا از او حمایت میکردند تا به اصفهان بیاید.

تا اینکه گفته شد استعفا داده و یا مجبور به این کارش کردند، اینک بیش از دوهفته است جواهری رفته و کشتی ورزش اصفهان بدون سکاندار در اقیانوس نا آرام و پرتنش شایعات شناور است، همان کشتی که هر لحظه کسی را سکاندار می بیند بدون اینکه شخص مورد نظر حتی خبر از سکاندار شدن خود داشته باشد.

در این روزها که مطرح ترین گزینه مورد وثوق استان و وزارت ورزش و جوانان باسابقه درخشان مدیریتی و علمی به گفته یکی از افراد و منابع موثق در وزارت ورزش  و جوانان حتی پیش نویس حکمش آماده شد را بنا به دلایل نامعلوم رد کردند، هرروز هم گزینه ای مطرح میشود و نیامده میرود. شاید گزینه های بهتری را در چنته داشتند که فلان را که سابقه کار در استان و شهرستان اصفهان را نیز در کارنامه خود داشت رد کردند.

پس این گزینه بهتر از آقای درد آشنا که بود که هنوز پا به عرصه نگذاشته است.

مقصر اصلی اتفاقات کیست؟

استاندار معزز اصفهان جواهری نمایندگان مجلس یا هر کدام نقشی دارند که باید سریعتر ایفا کنند. جواهری با کدام تدبیر استعفا داد، اگر خوب نبود گزینه بعدی چرا معرفی نشد و اگرخوب بود چرااستعفا داد؟

مگر ما معتقد نیستیم قانون بد بهتر از بی قانونی است؟!

در این روزها گزینه ای که انتخاب می شود آیا کلام دیروز مقام عالی ورزش و جوانان مبنی بر ورزشی بودن و از بدنه ورزش بودن ادارات کل و دستگاههای ورزشی را در خود دارد و این کلام همچنان پا برجاست؟

تا کی باید شاهد باشیم که ورزش اصفهان مثل گذشته باشد؟

اینکه نمایندگان پاسخگو نیستند و معتقدند نباید در نصب وعزل ها دخالت کنند که الحق تز کارآمدی است پس چرا در حذف ها ید طولایی دارند؟ حال در این دوران با هجمه های بیشمار استکبار جهانی و تهاجمات شدید فرهنگی دشمن روبرو هستیم ، تا کی باید مهم ترین اداره مرتبط با جوانان و ورزشکاران استان اصفهان، مهد علم و هنر و ورزش، بدون مدیرکل باقی بماند؟
تاکی باید صبر کنیم و شاهد عقب رفت ورزش و جوانان استان اصفهان باشیم؟

 

همچنین بخوانید:

1 نظر در مورد “آبشار نشین بعدی کیست؟”

  1. امید گفت:

    حالا که چند وقتی است از آب و برق و نبود سرپرست رنج می برد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.