سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 11:06 - دوشنبه 11 آذر 1392

مراسم استقبال از کاروان پیاده انصارالحسین

بخشدار جرقویه سفلی گفت: عبور کاروان پیاده انصارالحسین از بخش جرقویه سفلی فضای معنوی حاکم در بخش را دو چندان میکند.

IMG_3526

به گزارش اصفهان شرق: در آستانه اربعین امام حسین(ع) کاروان عاشقان این امام همام از مشهد مقدس مسیر بیش از 2000 کیلومتری را با پای پیاده به طرف کربلا طی می کنند.

این کاروان اواخر این هفته و طبق سنوات قبل از سه شهر جرقویه سفلی( نیک آباد، نصر آباد، محمد آباد و روستای حسین آباد ) عبور خواهند کرد.

به همین جهت جلسه ای در بخشداری جرقویه سفلی با حضور شهرداری و دهیاری این منطقه به منظور هر چه با  شکوهتر برگزار شدن استقبال از کاروان انصار الحسین تشکیل  شد.

جعفری بخشدار جرقویه سفلی گفت: در این جلسه مصوب شد تا تمهیدات لازم در این رابطه و در طول مسیر حرکت این کاروان به سمت شهرضا برقرار شود. در این راستا با ایجاد ایستگاههای صلواتی و برگزاری هیئت های مذهبی میزبان این کاروان هستیم.

بخشدار از برقراری امنیت این مسیر خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی، نیروی انتظامی بخش در این استقبال کاروان را همراهی خواهد کرد.

وی در ادامه بیان نمود:  قطعا عبور کاروان بار معنوی زیادی را به همراه دارد، فضای محرم گونه در این منطقه در این ماه با حضور دلسوختگان اهل بیت برای ساکنان این بخش فضای معنوی دو چندانی را به بار می آورد. جعفری در پایان خاطر نشان کرد امیدواریم بتوانیم استقبال باشکوهی را از این عزیزان داشته باشیم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.