سرویس: رپورتاژ آگهی 16:08 - سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

معرفی جاهای دیدنی اصفهان برای کودکان

در اصفهان با کودکان کجا بریم؟ اصفهان چه جاهای مهیجی برای کودکان دارد؟ این مکان‌ها چه بازی‌هایی دارند؟ اصفهان یکی از شهرهای پرجمعیت کشور است که علاوه بر آثار تاریخی فراوان تفریحات زیادی را در خود جای داده است. بسیاری از این مکان های تفریحی برای کودکان مناسب هستند، در ادامه بعضی از این مکان ها را معرفی خواهم کرد تا در سفر به اصفهان به همراه فرزندانتان لحظات شادی را سپری کنید.

در اصفهان با کودکان کجا بریم؟ اصفهان چه جاهای مهیجی برای کودکان دارد؟ این مکان‌ها چه بازی‌هایی دارند؟ اصفهان یکی از شهرهای پرجمعیت کشور است که علاوه بر آثار تاریخی فراوان تفریحات زیادی را در خود جای داده است. بسیاری از این مکان های تفریحی برای کودکان مناسب هستند، در ادامه بعضی از این مکان ها را معرفی خواهم کرد تا در سفر به اصفهان به همراه فرزندانتان لحظات شادی را سپری کنید.

در اصفهان با کودکان کجا بریم؟

اگر در سفر به اصفهان دنبال مکانی مهیج و ایمن برای کودکانتان هستید، می‌توانید به تفریحاتی که در این شهر برای کودکان تدارک دیده شده است بروید. همچنین اگر می خواهید بدانید خانه اصفهان کجاست؟ این مطلب را بخوانید. اصفهان شهربازی‌ها، خانه بازی‌ها، پارک های فراوانی برای کودکان دارد که تجهیزات مدرن، مطابق استانداردهای جهانی دارند.

شهربازی های اصفهان برای کودکان

در شهر اصفهان، تفریحات بسیار زیادی برای بزرگسالان و کودکان وجود دارد که یکی از این تعریحات، شهربازی‌ها هستند. شهربازی‌های اصفهان وسایل بازی بسیار پیشرفته با ایمنی بالا دارند، پس با خیال راحت می‌توانید کودکتان را به آنجا ببرید تا لحظات شادی را سپری کنند.

شهربازی شهر رویاها

شهر رویاها یکی از بزرگترین شهربازی‌های خاورمیانه است که به دو صورت سرپوشیده و روباز فعالیت دارد، این شهربازی امکانات تفریحی زیادی از جمله؛ موتور فضایی، اکروجت، بازوی چرخان، ترن هوایی و جت اسکی دارد. علاوه بر این تفریحات می‌توانید از استخر، رستوران، هتل و کارتینگ این شهربازی هم استفاده کنید.

آدرس شهربازی شهر رویاها

ساعت فعالیت 17 الی 24
آدرس کمربندی شرق، نرسیده به دانشگاه آزاد واحد خورسگان

شهربازی شهر عجایب

شهربازی سرپوشیده شهر عجایب از بهترین شهربازی اصفهان است که در جنوب این شهر و در پایانه مسافربری صفه واقع شده است. این شهربازی برای کودکانی که مسافر هستند، خسته شده و بهانه‌گیری می‌کنند مناسب است. در این شهربازی کودکان می‌توانند با کنسول‌های بازی، فوتبال دستی، قطار کودک، چرخ و فلک و سرسره بادی خودشان را سرگرم کنند.

شهربازی سرپوشیده شهر عجایب در جنوب اصفهان و در پایانه مسافربری صفه واقع شده است.

آدرس شهربازی شهر عجایب

ساعت فعالیت 14 الی 23
آدرس بزرگراه شهید دستجردی، قبل از بزرگراه شهید کشوری، پایانه مسافربری صفه، طبقه منفی یک

شهربازی سیمرغ

این شهربازی سرپوشیده در سال 1392 با انواع مختلف بازی‌ها و سرگرمی‌ها برای کودکان افتتاح شد. وسایل بازی متنوعی برای بازی کودکان در این شهربازی تدارک دیده شده تا کودکان برای ساعاتی سرگرم شوند. در شهربازی سیمرغ با رزرو قبلی می‌توانید جشن تولد برگزار کنید.

بازی‌های شهربازی سیمرغ

  1. کشتی سیمرغ
  2. ایر هاکی
  3. هلی‌کوپتر
  4. آفتاب مهتاب
  5. آکروجت
  6. سفینه کودک
  7. ترامپولین

آدرس شهربازی سیمرغ

ساعت فعالیت 17 الی 23
آدرس کیلومتر پنج اتوبان کاوه – شاهین شهر، ورودی خورزوق، شهرک سیمرغ

خانه بازی های اصفهان برای کودکان

خانه بازی های اصفهان از بهترین جاهای دیدنی اصفهان برای کودکان هستند، بازی و آموزش در کنار هم می‌تواند برای کودکان بسیار جذاب و مهیج باشد. اگر از شهرهای جنوبی مانند اهواز عازم اصفهان هستید با مراجعه به قاصدک 24 می توانید بلیط هواپیما اهواز اصفهان را تهیه کنید.

خانه خلاقیت و بازی فکری گلستانه

خانه بازی گلستانه از بزرگترین مراکز آموزشی و سرگرمی کودکان است که به طور تخصصی در زمینه بازی‌های هوشی، هیجانی و خلاقیتی فعالیت دارد. این مجموعه در زمینه اردوهای دانش آموزی نیز فعالیت دارد. محدودیت سنی این خانه بازی 2 تا 9 سال است.

آدرس: میدان گل‌ها، خیابان گلستانه، پارک گلستان

خانه بازی شازده کوچولو

این خانه بازی محیطی امن برای بازی کودکان است و تفریحاتی چون؛ سرسره بادی، استخر توپ، الاکلنگ تعادلی و بازی مشاغل را در خود جای داده است. برای برگزاری جشن تولد می‌توانید سالن این مجموعه را رزرو کنید. محدودیت سنی خانه بازی شازده کوچولو 1 تا 8 سال است.

آدرس: خیابان بهارستان غربی، خیابان پاسداران، بوستان قدس

خانه بازی آرشیدا

یکی از جاهای دیدنی جدید اصفهان برای کودکان خانه بازی آرشیدا است که محیطی ایمن و سالم برای کودکان است. در این خانه بازی علاوه بر تفریح و سرگرمی، کلاس‌های نقاشی و خلاقیت نیز برگزار می شود. محدودیت سنی در خانه بازی آرشیدا 1 تا 9 سال است.

آدرس: خیابان جی، فلکه مهدیه، خیابان نرگس

باشگاه کودک

باشگاه کودک که به کلوپ کوچولوها شناخته می‌شود، بهترین آموزش‌ها را در قالب بازی به کودکان می‌دهد. بچه‌ها در این خانه بازی به طور غیرمستقیم با مهارت‌های زندگی آشنا می‌شوند.

امکانات تفریحی باشگاه کودک

  1. دیوار صخره‌ای
  2. دستگاه ادونچر
  3. کار با ماسه
  4. دریافت و پرتاب
  5. پرش و تعادل

آدرس: خیابان بازارچه، سه راه علیخانی، بن بست محمد قربانیان

پارک جنگلی ناژوان

پارک جنگلی ناژوان مجموعه های ورزشی، تفریحی بسیاری را در خود جای داده است که می تواند برای کودکان هیحان‌انگیز و جذاب باشند. در ادامه بعضی از تفریحاتی که در پارک ناژوان برای کودکان مناسب است را معرفی می‌کنم.

  • شهربازی ناژوان: یکی از بهترین قسمت‌های پارک ناژوان برای کودکان، شهربازی ناژوان است که بازی‌های سرگرم‌کننده ی زیادی برای کودکان دارد. کشتی صبا، سفینه، سرسره دلفین، جامپینگ بادی، ترامپولین و غیره از جمله بازی های جذاب این شهربازی است.
  • باغ پرندگان ناژوان: از دیدنی‌های بسیار جذاب پارک ناژوان برای کودکان، باغ پرندگان است که در آنجا انواع مختلف پرندگان با گونه‌های کمیاب وجود دارد.
  • آکواریوم ناژوان: تونل آکواریوم ناژوان طوری طراحی شده است که شبیه اعماق اقیانوس است و در حدود 6500 گونه آبزی و جانور دریایی را در خود جای داده است.
  • باغ موزه پروانه ها: در این باغ موزه پروانه زنده وجود ندارد و حدود 2200 گونه پروانه در 48 قاب بزرگ به معرض نمایش گذاشته شده است.

پارک صفه

یکی از مکان های تفریحی اصفهان پارک صفه، است که علاوه بر کودکان برای بزرگسالان نیز جذاب است. این بر بالای کوه صفه واقع شده است و تفرجگاهی برای پیک نیک اصفهانی‌ها است.

  1. شهربازی صفه: در شهربازی پارک صفه علاوه بر بازی‌های جذابی که برای کودکان وجود دارد، تفریحاتی از جمله زیپ‌لاین، تله‌کابین و بولینگ هم وجود دارد که برای بزرگسالان و کودکان مناسب است.
  2. باغ وحش صفه: از مکان‌های جذاب دیگر که بازدید از آنجا می‌تواند کودکان را به وجد آورد، باغ وحش صفه است که حیوانات گوشت‌خوار و گیاه‌خوار در آنجا نگهداری می‌شوند.

سوالات متداول درباره در اصفهان با کودکان کجا بریم؟

بهترین خانه بازی‌های اصفهان کدامند؟ خانه بازی گلستانه، شازده کوچولو، آرشیدا و باشگاه کودک

در پارک جنگلی ناژوان چه جاهای دیدنی برای کودکان وجود دارد؟ شهربازی، باغ پرندگان، باغ موزه پروانه‌ها و آکواریوم

در پارک صفه چه مکان‌هایی برای سرگرمی کودکان وجود دارد؟ شهربازی صفه و باغ وحش صفه

در اصفهان کودکان را به کدام شهربازی ببریم؟ شهربازی سیمرغ، شهر عجایب و شهر رویاها

کدام شهربازی اصفهان در داخل پایانه صفه قرار گرفته است؟ شهربازی شهر عجایب

جمع بندی

در این مقاله بعضی از جاهای دیدنی اصفهان که مخصوص سرگرمی کودکان است آشنا شدیم. اگر در سفر به اصفهان این سوال برایتان پیش آمد که در اصفهان با کودکان کجا بریم؟ با خواندن این مقاله به جواب سوالتان خواهید رسید. برای سفر اگر نیاز به بلیط پروازهای داخلی دارید می‌توانید به سایت قاصدک 24 مراجعه کنید و به صورت آنلاين بلیط خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.