سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 07:30 - شنبه 11 مهر 1394

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

دیدار اصحاب وقف از اصحاب شهادت+تصاویر

در هفته دفاع مقدس و در راستای بزرگداشت نام و یاد شهداء گرانقدر پرسنل اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه به همراه نماینده بنیاد شهید انقلاب اسلامی کوهپایه از خانواده معظم شهداء روستای خرم و خورچان دیدار کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از حسین اکبر سرپرست اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه, در هفته دفاع مقدس و در راستای بزرگداشت نام و یاد شهداء گرانقدر پرسنل اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه به همراه نماینده بنیاد شهید انقلاب اسلامی کوهپایه از خانواده معظم شهداء روستای خرم و خورچان خانواده شهید حسین جعفری، شهید اصغر صالحی و شهید حجت اله احمدی دیدار کردند. آقای اکبر در ادامه افزود: در این دیدار صمییمانه ضمن ادای احترام به روح ملکوتی شهید گرانقدر به تبین جایگاه رفیع شهادت و شهیدان در احیاء و حفظ ارزشهای اسلامی پرداخته شد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه در پایان ابراز داشتند: شما خانواده محترم شهداء بزرگترین جهاد را در زمان خود کردید و هم اکنون ما و کلیه اداره های و نهاد ها خود را در قبال صبر شما و جانفشانی عزیزانتان مسئول می دانیم و امید واریم بتوانیم روح عزیزانتان را با تلاش جهت پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی خوشحال و شادمان گردانیم.

وقف ، وقف ، وقف

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.